خبرهای داغ:

آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان سمنان

سردار دامغانی از آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان سمنان خبر داد
کد خبر: ۹۲۵۹۰۳۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، سردار حمید دامغانی در جلسه هم اندیشی کمیته استانی مواسات و همدلی و کمک مومنانه که به میزبانی سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و به ریاست آیت الله شاهچراغی در راستای برگزاری مرحله دوم کمک‌های مومنانه و مواسات تشکیل شد بیان داشت: با نقشی که مردم انقلابی استان رقم زدند در مرحله اول رزمایش مواسات استان سمنان جز استان‌هایی بو که با کیفیت و کمیت مناسبی ورود کرد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) ادامه داد: در مرحله اول بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و همچنین در حوزه‌های مختلف به خصوص در تهیه اقلام بهداشتی هر شهرستانی به تناسب نیاز خود ایفای نقش مناسبی داشت.
وی با اشاره بر اینکه در مرحله اول ۸۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی بیش از ۱۶ میلیارد تومان در سطح استان توزیع شد گفت: نقطه قوت در استان سمنان در مرحله اول این بود که این کمک‌ها با مشارکت حداکثری مردم رقم خورد و همه دستگاه‌ها کمک کردند که ظرفیت‌ها در این راستا بسیج شوند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مشخصه‌های ویژه رزمایش همدلی و وحدت حداکثری مردم بود که درسطح کشور این همدلی را در رزمایش مواسات داشتیم، اما در استان سمنان وحدت و همدلی با مشارکت حداکثری نهاد‌ها و دستگاه‌ها همراه بود که این هم ویژگی بعدی استان سمنان بود و آثار و برکات زیادی را نیز به همراه داشت.
دامغانی افزود: وجه تمایز رزمایش مواسات در استان سمنان در روز‌های پایانی این رزمایش بود که با ورود دستگاه ها، روحانیون و مردم کمک به آزادسازی زندانیان شد و تعداد خوبی از زندانیان ازاد شدند.
وی اظهار کرد: مرحله دوم این رزمایش نیز در سطح استان سمنان و به فرمان رهبر معظم انقلاب با مشارکت بیش از پیش مردم برگزار خواهد شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها