خبرهای داغ:
نماینده مردم طبس در مجلس در گفت و گو با «بسیج»:

مشکلات اقتصادی کشور ناشی از ضعف مدیریت است/ لازمه عبور از بحران های کشور تکیه بر تفکر انقلابی و بسیجی است

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش اعظم مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور ناشی از ضعف مدیریت است، گفت: هر زمان در کشور به جریان اصیل انقلابی، تفکر بسیجی، جوانان انقلابی و متدین میدان دادیم؛ توانستیم از بحران های کشور عبور کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۹۰۷۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به گرانی های اخیر در کشور، گفت: لازم است تا یک عزم جدی برای مدیریت بازار در مسائل اقتصادی و بازرگانی با اولویت وزرات صمت انجام شود، لذا ضروری است تا تمام ظرفیت های دولت برای حل مشکلات اقتصادی به کار گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: در اوایل شیوع بیماری کرونا در کشور، تمام ظرفیت های رسانه ای، مردمی و حاکمیتی پای کار آمدند و توانستیم این مسئله را در مرحله اول به خوبی مدیریت کنیم، بنابراین نیاز است تا این تجربه موفق و مثبت در زمینه اقتصاد، مدیریت بازار و مقابله با گرانی های اخیر به کار گرفته شود تا بتوان این معضلات را حل کرد.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار داشت: بخش اندکی از معضلات امروز کشور مربوط به تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه قدرت های بین المللی و مستکبرین است در حالیکه بخش اعظم مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور ناشی از ضعف مدیریتی است.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، نظارت بر قیمت ها و بازار را ضروری و لازم دانست و گفت: باید در حوزه مدیریتی از تمام ظرفیت ها و تجربیات برای حل مشکلات و معضلات استفاده شود.

 حجت الاسلام نصیرایی ادامه داد: هر زمان به جریان اصیل انقلابی، تفکر بسیجی و جوانان انقلابی، متدین و بسیجی میدان دادیم؛ توانستیم از بحران های کشور عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین بحران کشور بعد از پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی بود، گفت: تا زمانیکه تفکر لیبرالی و غرب زده  که نشات گرفته از محیط دانشگاه های غربی است بر سیاست و جنگ حاکم بود، همیشه در کشور شاهد عقب رفت و مشکلات بودیم که هزینه های زیادی بر کشور تحمیل می کرد.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بعد از دوران دفاع مقدس که تفکر غرب زده و لیبرالی کنار زده شد و مدل مدیریتی بسیج بر کشور حاکم شد، موفقیت ها یکی پس از دیگری به وجود آمد.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: از آن زمان تا امروز، با حاکمیت تفکر و مدل انقلابی و بسیجی هر چه کشور به جلو آمد در صحنه های اقتصادی، سیاسی، علمی و فناوری شاهد موفقیت و پیشرفت های چشمگیری در کشور بودیم.

وی عنوان کرد: هر جا مدل لیبرالی و تفکر غربی حاکم شد؛ تبلی، وادادگی، در جا زدن، عقب رفت و وابستگی ایجاد می شود که مردم را دچار مصیبت و مشکل می کند.

نماینده مردم طبس، فردوس سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز مشکلات و معضلات در حوزه اقتصاد، معیشت و مسکن مردم وجود دارد و اقشار ضعیف دچار مشکل شدند ناشی از تفکر غرب زده لیبرالی است.

 حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه تفکر لیبرالی با حرکت خود به همه چیز چنگ می زند و آن را نابود می کند، عنوان کرد: البته این تفکر در روزهای پایانی عمر خود به سر می برد.

وی با بیان اینکه پیشرفت های امروز کشور در فناوری، ساخت موشک های نقطه زن، ساخت ماهواره همه به دست بچه حزب الهی ها، جوانان انقلابی و متدین انجام می شود، گفت: اگر امروز اقتصاد هم به دست این افراد بیفتد قطعا با همان کیفیت و ظرافت صحنه اقتصاد را مدیریت خواهند کرد و مشکلات حل می شود.

حجت الاسلام نصیرایی گفت: تفکر غربی و لیبرالی همچون گذشته سعی دارد تا مانع از ورود جوانان انقلابی و ارزشی به اقتصاد و حل معضلات این حوزه شود اما به کوری چشم لیبرال ها و غربی ها اقتصاد و معیشت جامعه به دست بچه های ناب، متدین، تحصیل کرده انقلابی خواهد افتاد و این صحنه را مدیریت خواهند کرد.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه با بیان اینکه امروز همانند دوران دفاع مقدس ما در جنگ اقتصادی هستیم، افزود: اگر در دوران دفاع مقدس تفکر غربی نمی گذاشت ظرفیت بسیج به میدان بیاید و مشکلات را حل کند، امروز نیز همان گونه است؛ اما اگر بدنه دولت و دلسوزان نظام برای حل معضلات کشور ورود کنند قطعا مشکلات مردم حل می شود.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار داشت: اگر به تفکر بسیجی وانقلابی میدان داده شود  و بچه های جهادی، جوان و متدین در حوزه نظارت بر بازار، مدیریت و حل معضلات اقتصاد کشور میدان دار شوند مشکلات را می توان حل کرد.

وی، اخذ مالیات از خانه های خالی، مقابله با دلالی های این حوزه را از جمله راهکارهای مقابله با گرانی های اخیر در حوزه مسکن و اقتصاد دانست و گفت: در مجلس لوایح و طرح هایی در حال تصویب است که گره های قانونی این حوزه را باز می کند.

حجت الاسلام نصیرایی بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی به دنبال این هستیم تا با تسریع قانون و برداشتن موانع مسیر تولید و حمایت از کارگر و کالای ایرانی؛ چرخه اقتصاد، تولید و اشتغال در کشور رونق یابد و بتوان با تحریم و فشار خارجی مقابله کرد، بنابراین هر چه وابستگی به خارج کمتر باشد به همان نسبت معضلات اقتصادی ما کمتر می شود و چرخ اقتصاد بهتر خواهد چرخید.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار