خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

نجات 5 نفر طی عملیات‌های آتش‌نشانان همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به انجام 20 عملیات توسط آتش‌نشانان همدان گفت: تعداد پنج نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.
کد خبر: ۹۲۵۹۱۰۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

نجات 5 نفر طی عملیات‌های آتش‌نشانان همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، 12 عملیات اطفای حریق و هفت عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت فعالیت در 30 تیر ماه بوده است.

وی افزود: شهروندان همدانی روز گذشته 413 مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد 20 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 18 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 45 تماس اشتباه و متأسفانه 330 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیاتهای انجام شده در این مدت 12 مورد آتش‌سوزی شامل حریق باغ در منوچهری، حریق مخروبه در میدان مفتح، حریق خودرو در بلوار علاقبندیان، حریق انبار در محله چمن چوپانها، حریق ضایعات در دیزج و هفت مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در سعیدیه، بلوار ارم، بلوار ارتش، شهرک بهشتی، میدان باباطاهر، بلوار صیاد شیرازی و 18 متری ابوذربوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین هفت مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهر ماشین و بلوار کاشانی، نجات حیوانات در شهرک مدنی، دو مورد مهار حیوانات در خیابان آرام شرقی و چهارراه نظری، امداد و نجات در حادثه سقوط در رودخانه در شهرک فرهنگیان و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی بوده است.

وی با بیان اینکه تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک در خیابان شریعتی صورت گرفت، عنوان کرد: تعداد پنج  نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات