نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی درگذشت امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پر افتخار دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۵۹۱۰۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی درگذشت امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پر افتخار دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

ارتحال برادر عزیز و فرمانده شجاع نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس مرحوم امیر هوشنگ صدیق(رض) که مایه افتخار ارتش و نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران بودند و خدمات شایانی در دوران مسئولیت خویش به نظام اسلامی و ارتش قهرمان ارائه نمودند را به مقام معظم فرماندهی کل قوا، نیروهای مسلح بویژه ارتش دلیر و خدوم و نیروی هوایی جان برکف و فداکار و بیت شریف و مکرم و همرزمان و هم‌سنگران فداکار و یادگاران هشت سال دفاع مقدس آن عزیز تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان مکرم صبر و اجر و برای ارتش عزت آفرین و نیروهای مسلح فداکار توفیقت روزافزون، سربلندی و اقتدار و خیر دنیا و آخرت مسئلت می‌نمایم. خداوند آن عزیز را با همرزمان شهیدش محشور فرماید و نیروهای مسلح و ملت بزرگ‌ ما را در نبرد حق علیه باطل پیروز و قلب امام عصر(عج) را از همه ما خشنود نماید. انشاالله

دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک

انتهای پیام/

ارسال نظرات