فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد انقلابی نیرو محور است

سردار علی محمد اکبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک نهاد انقلابی نیرو محور دانست.
کد خبر: ۹۲۵۹۱۱۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در آئین اعطای درجات ترفیع تعدادی از نیروهای سپاه استان چهارمحال و بختیاری با تسلیت ایام شهادت حضرت امام جواد علیه السلام، و بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب ودفاع مقدس و مدافعان حرم آل الله، بر رعایت اصول و حفظ کرامت پاسداری و ارزش های پاسداری از انقلاب اسلامی تأکید کرد.

سردار علی محمد اکبری، افزود: لفظ درجه برای هر پاسداری مسئولیت و بار معنوی زیادی به همراه می آورد و باید رفتار، گفتار و عملکرد فرد با ارتقای هر درجه از بُعد معنوی نیز ارتقا یابد.

وی ضمن تبریک به ترفیع یافتگان بر حفظ شئون پاسداری و ارتقای معنویت فردی و سازمانی تأکید کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی نیرو محور است، نه تجهیزات محور.

سردار اکبری پیروزی های حاصله در هشت سال دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب را مصداق نیرومحور بودن سپاه عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این آئین که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، ضمن بیان روایتی از حضرت امام جواد علیه السلام، سالروز شهادت این امام همام را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، افزود: توفیق از سوی جانب خداوند متعال، واعظی از درون که انسان را مدام امر و نهی نماید و قبول نصیحت از طرف نصیحت کننده، سه توصیه از سوی امام جواد علیه السلام به ما شیعیان است.

وی، در ادامه با تبریک ترفیع تعدادی از پاسداران سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، اظهار کرد: این درجات فی نفسه ارزشی ندارند، اگر معنویت و رسالت پاسداری خود را به نحو احسنت انجام دهیم، آن موقع ارزش پیدا می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهدا ناظر اعمال و رفتار و گفتار ما هستند، خاطرنشان کرد: کلیه اعمال و گفتار و کردار ما باید مورد رضایت درگاه خداوند و مورد پسند شهدای عزیز باشد.

وی، گفت: مسئولیت نیز فی نفسه خطر دارد، اما اگر انسان با خداوند عهد ببندد و وظیفه خودش را انجام دهد، آن مسئولیت ارزش پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با بیان اینکه شهیدانی همچون؛ حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج احمد کاظمی به رسالت خود و الزامات پاسداری عمل کردند؛ شهید زنده حاج علی فضلی را الگویی برای پاسداران انقلاب اسلامی دانست.

ارسال نظرات