مجموعه مستند تلویزیونی شلاله لر در شبکه اشراق تولید شد

آبشارهای استان زنجان و محیط سرسبز اطراف آنها باعث شده که این پدیده طبیعی تبدیل به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در این منطقه و سوژه ای برای مستند سازان شبکه اشراق باشد.
کد خبر: ۹۲۵۹۱۵۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مستند شلاله لر برنامه‌ای است که با هدف معرفی این جاذبه‌های طبیعی و آبشار‌های زنجان در ۳ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه شده و در آن آبشار‌های ناشناخته و بکر استان را به مخاطبان معرفی می‌نماید.

با توجه به وجود آبشار‌ها در مناطق کوهستانی نسبتا صعب العبور و طبیعت بکر و بسیار زیبای مسیر‌های دسترسی، به طور معمول این مستند‌ها از جذابیت زیادی برخوردار بوده و طرفداران بسیاری بین بینندگان شبکه اشراق دارد. آبشار‌های هشترخان، ایلان دره سی، ماری، وزنه سر، آدانا، دگاهی و بویوک شیران از جمله آبشار‌های زیبای استان زنجان می‌باشند که در قاب دوربین این مجموعه مستند جا گرفته اند.

پوشش گیاهی و حیات جانوری مناطقی که این آبشار‌ها در آن جاری است هم در سکانس‌هایی از این مجموعه تلویزیونی پخش می‌شود.

تهیه کننده و کارگردان این مجموعه مستند حسین اسماعیلی، تصویربرداران سعید حسنی و حسین حسنی با تدوین فرنام باقری می‌باشند که بزودی از شبکه اشراق پخش خواهد شد.

گفتنی است زنجان یک واحد نیمه مستقل جغرافیایی است که با وجود رودخانه قزل اوزن ایجاد گردیده و فلات آذربایجان را با شیب ملایمی به دشت قزوین مرتبط می‌کند.

وجود رشته کوه‌های البرز غربی، زنجان شمالی، و رشته کوه‌های منفرد مرکزی چشم انداز‌های بسیار زیبا و دست نخورده‌ای را خلق نموده که از جمله آن می‌توان به آبشار‌های متعدد اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار