جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد
از رفع ۹۰درصد مشکلات آب شرب در روستاهای تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۹۱۵۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با نماینده، ولی فقیه وامام جمعه این استان دیدار کردند.

در این دیدار فرشاد پیری؛ جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان با تشریح عملکرد قرارگاه در سه سال گذشته و نیز برنامه‌های پیش رو در سال جاری گفت: قرارگاه پیشرفت وآبادانی در پنج محور فرهنگی و اجتماعی، سلامت، اشتغال و معیشت، تعلیم و تربیت و عمران و زیرساخت فعالیت کرده که این فعالیت‌ها در سه دهستان قره پشتلو زنجان، شیوانات خدابنده و اوریاد ماهنشان انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه در بحث اشتغال تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، بازاریابی، ایجاد اشتغال، خدمات رسانی و افزایش بهره وری در روستا‌ها از نمونه‌های اجرا شده در این حوزه می‌باشد.

پیری اجرای ۵۷ پروژه زیرساختی و حیاتی را از فعالیت‌های اجرا شده در محور عمران و زیرساخت دانست و افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان حمایت از دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت و کمک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در حوزه تعلیم و تربیت در دستور کار خود قرار داده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان از حل مشکل ۹۰ درصد روستا‌های تحت پوشش قرارگاه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این مهم با همکاری اداره آب و فاضلاب استان به مرحله اجرا درآمده است.

وی به فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در بحث سلامت و فرهنگی-اجتماعی اشاره و بیان داشت: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، معیشتی، ذبح قربانی و توزیع در بین نیازمندان و آموزش، چهره به چهره از اهم فعالیت‌ها در حوزه سلامت و استقرار ۱۸ روحانی در روستا‌های محروم جهت حل مشکلات روستاییان و … از فعالیت‌های اجرا شده در حوزه عمران می‌باشد.

آیت الله علی خاتمی؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان نیز در ادامه این دیدار ضمن تقدیر از پیشرفت روند کار و فعالیت‌های مضاعف و خستگی ناپذیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی به منظور حل مشکلات و آبادانی روستا‌های محروم استان گفت: عملکرد قابل قبول قرارگاه در راستای حل مشکلات روستا‌های تحت پوشش سبب افزایش تولید و بهره وری و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر شده است.
ارسال نظرات