خبرهای داغ:

کمک سپاه شاهرود به اداره بهزیستی این شهرستان در مرحله اول رزمایش مواسات

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از اهدا ۱۵۰ بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه شاهرود به مددجویان بهزیستی این شهرستان در مرحله اول رزمایش مواسات خبر داد و گفت: این کمک در سطح استان سمنان فقط فقط توسط سپاه شاهرود به بهزیستی انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۵۹۲۷۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسعود جهانسیر، در نشست رزمایش مواسات و کمک مومنانه شهرستان شاهرود در فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های این اداره در مرحله اول رزمایش گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات، ۵۰۰ بسته معیشتی و پک بهداشتی توسط اورژانس اجتماعی بین مددجویان بهزیستی توزیع شد و ۱۵۰ بسته معیشتی هم توسط سپاه به مددجویان تخصیص یافت که در استان سمنان فقط شهرستان شاهرود نسبت به انجام آن اهتمام ورزید.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با اشاره به وجود سه هزار و ۳۱۵ معلول در شهرستان شاهرود، بر لزوم حمایت از این جامعه در این مرحله تأکید کرد و افزود: از طرف خیران، ماسک و دستکش به مراکز توان‌بخشی اهدا و در مرحله دوم، برای مراکز نگهداری تهیه وام قرض‌الحسنه و همچنین مددجویان آسیب از کرونا برای اجاره و ودیعه مسکن نیاز است؛ هر چند که خود سازمان و بنیاد مستضعفان تسهیلاتی را در نظر گرفتند، اما باید کمک شود.
وی از ارائه خدمات مراکز مشاوره و اورژانس اجتماعی در شهرک‌ها و محلات خبر داد که این‌ها مستمراً ادامه دارد و در کنار این رزمایش حضور خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها