خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

290 واحد تولیدی بخش کشاورزی استان، تسهیلات خسارت کرونا دریافت می کنند

خمسه گفت: 290 واحد تولیدی بخش کشاورزی استان در صورتیکه در سامانه کارا ثبت نام نمایند می توانند از تسهیلات جبران خسارات کرونا بهره مند شوند.
کد خبر: ۹۲۵۹۲۹۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵

فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اعلام این خبر افزود: این واحدهای تولیدی در زیر بخش های دامپروری، گلخانه و شیلات هستند که مشمول دریافت تسهیلات جبران خسارات کرونا شدند.

وی میزان خسارات وارد شده به این تعداد واحدهای تولیدی بخش کشاورزی را 165 میلیارد ریال برآورد کرد.

خمسه تصریح کرد : براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا واحدهایی که مشمول دریافت تسهیلات جبران خسارات این بیماری هستند، می توانند به ازای هرنفر اشتغال دارای بیمه ۱۲۰ میلیون ریال و شغل بدون بیمه ۸۰ میلیون ریال امکان دریافت وام دارند.

به گفته ی این مقام مسئول، هزار و ۵۷۶ واحد کشاورزی در استان پس از شیوع کرونا دچار آسیب شده اند که در مجموع ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال خسارت دیده اند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر پرداخت تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا به واحدهای کشاورزی فعال در رسته های دامپروری(دام و طیور) شیلات و گلخانه ها پرداخت می شود.

وی یاد آور شد: ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات جبران خسارات کرونا در حال انجام است و واحدهای کشاورزی مشمول می توانند تا پنجم مرداد ماه امسال در سامانه مربوطه ثبت کنند.

5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار