روحیه انقلابی و جهادی عمل کردن دو معیار اساسی بسیجی بودن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خارگ گفت: دو معیار مهم و اساسی بسیجی بودن عبارت است از روحیه انقلابی و جهادی عمل کردن که باید در وجود تمامی مسئولین نمایان پیدا کند.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۴۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
رویه انقلابی و جهادی عمل کردن دو معیار اساسی بسیجی بودن است
به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله جزیره خارگ در حاشیه جشنواره مالک اشتر گفت: هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر شناسایی، شناساندن، ارتقاء بسیجیان و رده‌های مقاومت نواحی می‌باشد.

وی ادامه داد: دو معیار مهم و اساسی بسیجی بودن عبارت است از روحیه انقلابی و جهادی عمل کردن که باید در وجود تمامی مسئولین نمایان پیدا کند.

حجت الاسلام منصور نژاد بیان کرد: جهادی عمل کردن یعنی آن کار بتواند دشمن را ناراحت و به عقب کشاند اگر این اتفاق افتاد آن عمل جهادی است در غیر این صورت اگر دشمن را راضی یا از کار ما خوشحال شود آن کار جهادی نیستند حتی اگر آن عمل بزرگ باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خارگ اظهار داشت: مقام معظم رهبری سه عامل مهم مدیریت جهادی را خودباوری، اعتماد به نفس و اعتماد به مدد الهی می‌دانند ما باید در تمام کار‌های خود خدا را شاهد و ناظر بر اعمال و دخیل در آن کار بدانیم.

وی با استناد به نهج البلاغه اذعان کرد: امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه نامه ۵۳ به مالک اشتر اولین نکته اخلاقی را که متذکر می‌شود رعایت تقوای الهی و مبارزه با هوای نفس است.

حجت الاسلام گفت: اخلاص یعنی کار برای خدا باشد حالا یا دیگران آن‌ها را می‌بینند یا نمی‌بینند، کار فقط برای خدا و اخلاص در عمل یعنی این که هدف از آن عمل در راه خدا بودن باشد هر عملی را انجام دادیم آن را منتسب به خدا بدانیم و از تکبر، خودبزرگ بینی و خودبرتر بینی دوری کنیم.

پایان خبر/
ارسال نظرات