فرمانده سپاه اسکو:

مهم ترین ماموریت بسیج تسریع کمک های مومنانه است

فرمانده سپاه اسکو گفت: سپاه و بسیج باید با درک درست شرایط کشور و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به انجام وظایف خود بپردازند که یکی از مهم ترین ماموریت ها، تسریع در محرومیت زدایی و کمک مومنانه است.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۵۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه اسکو، در خصوص مواسات و کمک مومنانه،افزود: باتوجه به مشکلات اقتصادی کشور مردم در تنگنای اقتصادی قرار گرفته اند و شیوع بیماری منحوس کرونا نیز تاثیر منفی مضاعفی بر معیشت هموطنانمان گذاشته است.

وی از برگزاری رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله دیگر خبر داد و بر تقویت نقاط قوت و ترمیم نقاط ضعف طرح مواسات و کمک مومنانه تاکید کرد.

رضایی ادامه داد: اگر همه ما با تاسی از تفکر و فرهنگ شهید حاج قاسم سلیمانی پای کار باشیم، مردم نیز برخی کاستی ها را بر ما خواهند بخشید و همانطور که در مرحله قبل دیدیم، مردم در کمک به یکدیگر گوی سبقت را از مسئولان و دست اندرکاران خواهند ربود.

فرمانده سپاه اسکو اظهار کرد: وظیفه ذاتی همه مسئولان نظام اسلامی در هر سطحی که باشند این است که بدون خستگی و نا امیدی در کنار مردم و انقلاب باشند و با توجه به فرامین رهبر فرزانه انقلاب، بصیرت و اتکا به توان داخلی انجام وظیفه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار