امام جمعه مهریز:

مسئولان از هر فرصتی برای پیگیری مطالبات مردم استفاده کنند

امام جمعه مهریز اظهار کرد: مسئولان باید برای شنیدن مطالبات مردم و پیگیری آن از هر فرصتی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۶۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز،حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» به مناسبت هفته احیای نماز جمعه در جمع مسئولان فرهنگی شهرستان، ضمن بیان این مطلب، اهمیت اقامه نماز جمعه به عنول یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب و نظام را یاداور شد و افزود: حضور مسئولان در این مراسم و دیدن مردم و پاسخگویی به سئوالات و شبهات آن‌ها باید تقویت شود.
وی همچنین عنوان کرد: یکی از برنامه‌های خوبی که مدتی در نماز جمعه برپا می‌شود و باید امسال هم با همکاری و پیگیری فرمانداری تقویت شود، ایجاد میز خدمت است.
محی‌الدینی ادامه داد: در جریان برپایی میزخدمت به صورت هفتگی مسئولان و کارشناسان هر مجموعه اداری با حضور در بین مردم در محل نماز جمعه، به سئوالات آن‌ها بدون واسطه پاسخ می‌دهند.
وی با بیان این که این برنامه اجتماعی مورد اقبال مردم و نمازگزاران منطقه قرار گرفته است، ابراز امیدواری کرد که این برنامه با مشارکت هرچه بیشتر مسئولان در شهرستان تداوم یابد.
رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز با تاکید بر این که نماز عبادی سیاسی جمعه کمک‌حال مردم و در کنار دولت است، گفت: با همه وجود آمادگی طرح دیدگاه‌ها و حل و فصل امور مردم را در نماز جمعه داریم.
وی یادآور شد: حضور مسئولان در کنار مردم و استفاده از فرصت اقامه نماز جمعه برای بررسی و رسیدگی به انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های شهروندان، یک فرصت است که باید از آن استفاده کرد.
به گفته محی الدینی، اقامه نماز جمعه در نظام اسلامی از چنان اهمیتی برخوردار است که امام راحل (ره) فرمودند؛ برگزاری آن در راس همه امور است و باید با حضور مردم باشکوه برگزار شود.
امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بار‌ها بر اهمیت و برگزاری باشکوه این آیین الهی تاکید کردند و فرمودند؛ نماز جمعه قرارگاه ایمان و بصیرت است و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
محی‌الدینی در پایان نیز از همکاری و همراهی مردم و مسئولان برای برگزاری باشکوه نماز جمعه در این شهرستان قدردانی کرد و تداوم حضور آن‌ها با رعایت نکات بهداشتی را خواستار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار