فرمانده سپاه تنکابن در گفت و گو با بسیج:

رشد و بالندگی جمهوری اسلامی مرهون خون شهید حاج قاسم سلیمانی است

فرمانده سپاه تنکابن در حاشیه رونمایی از تمثال سرداران شهید گفت:رشد و بالندگی جمهوری اسلامی مرهون خون شهید حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۹۲۵۹۴۹۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
 
رشد و بالندگی جمهوری اسلامی مدیون خون شهید حاج قاسم سلیمانی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  سرهنگ سید ابراهیم شریفی در حاشیه آیین رونمایی  تمثال سرداران شهید در گفت و گو با خبرنگار بسیج در تنکابن، با اشاره به اینکه رمز بقاء و جاودانگی انقلاب اسلامی  شهدا هستند گفت: ما افتخار می کنیم که راه مان  به راه شهدا گره زدیم.

فرمانده سپاه تنکابن  با بیان اینکه از امروز تمثال مبارک شهداء زینت بخش شهر است، افزود:  این کار نویده دهنده آن است که راه پر افتخاری در پیش داریم.

شریفی با تاکید بر اینکه پرچم افتخار وعزت همین شهدا هستند ادامه داد: شهدا در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند این همه عزت را برای جمهوری اسلامی رقم زدند.

فرمانده سپاه تنکابن  رشد و بالندگی جمهوری اسلامی را مدیون و مرهون خون شهدا بویژه سردارانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: ان شاءالله به لطف و مدد شهدا  در این مسیر  تا رسیدن به حکومت جهانی مهدی موعود (اروحناه له فداه) ثابت قدم بمانیم.
 
رشد و بالندگی جمهوری اسلامی مدیون خون شهید حاج قاسم سلیمانی است

در ادامه یدالله افشار در گفت و گو با خبرگار بسیج، به جزییات ساخت تمثال شهدا پرداخت و گفت: تصویر شهیدحاج قاسم  سلیمانی با تکنیک کاشی شکسته توسط هنرمند تنکابنی کار شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (علیه السلام) سپاه تنکابن به تمثال شهید حاج قاسم که در حال دیده بانی است، اشاره کرد و افزود:  هدف از انتخاب این بود که بسیج به عنوان دید بان ادامه دهنده راه شهدا در گسترش اسلام ناب است که مرز جغرافیایی نمی‌شناسد.

افشار با تصریح بر اینکه این کار فرهنگی ادای دینی به شهدا بوده است، گفت: سپاه و بسیج به عنوان خادم مردم در جهت نیل به آرمان‌های انقلاب تا آخرین قطره خون ایستاده است.

گفتنی است در مراسم رونمایی از تمثال سرداران شهید تنکابن، خانواده شهیدان سید مصطفی وسید محمد گلگون و نیز خانواده شهید مدافع حرم شهید مرادخانی حضور داشتند.
 
رشد و بالندگی جمهوری اسلامی مدیون خون شهید حاج قاسم سلیمانی است
 
رشد و بالندگی جمهوری اسلامی مدیون خون شهید حاج قاسم سلیمانی است

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار