خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی و معنویت منشأ تمام انحرافات در جامعه

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه توجه به معنویت باعث افزایش سلامت روح و روان انسان می‌شود، گفت: منشأ تمام انحرافات در جامعه در واقع فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی و معنویت است.
کد خبر: ۹۲۵۹۵۱۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی و معنویت منشأ تمام انحرافات در جامعهسرهنگ پاسدار علی مختاری‌معین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: معنویت در واقع نوعی ارتباط با خدای متعال از راه ایمان به خدا است.

وی به لزوم تقویت معنویت اشاره کرد و گفت: تقویت معنویت در  سال‌های اولیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آنچنان بود که جوانان تا سرحد شهادت و جان‌فشانی با ایمان به خدا جلو می‌رفتند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کردند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم با بیان اینکه ریشه تمام رفتارهای غیر اخلاقی از بی‌خدایی نشأت می‌گیرد، ابراز داشت: منشأ تمام انحرافات در جامعه در واقع فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی و معنویت است.

وی افزود: زندگی کسی که از یاد خدا دوری کند در این عالم تنگ و در عالم دیگر بدون نور بینایی یعنی کور خواهد بود و تجلی معنویت مومنان حقیقی در مقابل منافقان در آخرت به شکل نوری است که پیش رو و سمت راست آنها حرکت می‌کنند.

مختاری‌معین گفت: ایمان به خدا و ارتباط با خدای متعال به زندگی انسان جهت می‌بخشند و در قالب اخلاق الهی بروز و ظهور پیدا می‌کند.

وی افزود: انبیا الهی در میان انسان‌ها دارای معنویت بالایی بودند و برتری آنان در معنویت ایمان به خداوند بود بنابراین انبیا و پیروان آنها سردمداران معنویت هستند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: معنویت گوهر اصلی دین است است و ارتقا و توجه به معنویت باعث افزایش سلامت روح و روان انسان می‌شود و به انسان کمک می‌کند که مسیر زندگی خود را بهتر طی  کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات