خبرهای داغ:

دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان

سرهنگ اله دانه فرمانده سپاه ناحیه دالاهو گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در خون و گوشت مردم جاری است شهدا مظهر اقتدار ما هستند.
کد خبر: ۹۲۵۹۶۲۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دالاهو: بمناسبت 31 تیـرماه(سالروز بمباران شیمیایی روستای زرده و روز ملی شهرستان دالاهو) فرماندهی محترم سپاه دالاهو به همراه فرماندار و رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان دالاهو و هیئت همراه با حضور در منزل خانواده معظم شهدا و جانبازان با آنها دیدار و گفتگو کردند.

یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد.امام خامنه ای«مدظله العالی»

در این دیدار فرمانده سپاه دالاهو اظهار داشت: سالروزبمباران شیمیایی روستای زرده سالروز ایثار مردم این شهر است. این روز به نام روز ملی شهرستان دالاهو ثبت شده است وگرامی میداریم یادوخاطره آن شهدای عزیزی که مظلومانه دراین روز به دست صدام بعثی به خاک و خون کشیده شدند.

در این دیدار سرهنگ علی اصغراله دانه فرمانده سپاه ناحیه دالاهو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بر ادامه راه شهیدان در جهت مبارزه با استکبار جهانی و بالابردن روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل هجمه دشمنان نظام جمهوری اسلامی در جنگ فعلی(اقتصادی) تأکید کردند.

وی افزود: طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی این اقدامات و توطئه ها، نفس های آخر دشمنیِ دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان دالاهو در ادامه سخنان خود اظهار داشت: فرهنگ ایثاروشهادت درخون وگوشت مردم جاری است شهدا مظهر اقتدارماهستند.ما به آمریکا واستکباربارها سیلی زدیم این عزت وایستادگی ومقاوت برگرفته ازفرهنگ ایثاروشهداست و اگر ما امروز به خود می بالیم به برکت آن همه ایثارورشادت وشهادت است،دیگرمانند قبل ازانقلاب هیچ قدرتی نمیتواند زورگویانه باملت ایران سخن بگوید. بمباران شیمیایی روستای زرده جنایتی فراموش نشدنی و نمادی از حقوق بشر آمریکایی است که به دست صدام بعثی اتفاق افتاد.

وی عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ریخته شدن خون مبارک شهدا دانست و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در خون و گوشت مردم جاری است شهدا مظهر اقتدار ما هستند.

گزارش_تصویری:

http://uupload.ir/files/m4mn_picsart_07-21-03.24.47.jpg

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار