مهدیار
فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع)
کارگاه دوخت ماسک بهداشتی به همت بسیجیان و مردم بخش ماهان با هدف کمک به آحاد مردم با ظرفیت تولید روزانه ۱۲۰۰ عدد ماسک آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۲۵۹۶۸۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) در مراسم آغاز به کار گارگاه تولید ماسک بهداشتی در بخش ماهان گفت:با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص الزام به استفاده از ماسک توجه آحاد جامعه و با تدبیر فرماندهی محترم سپاه استان کرمان مقرر شد چندین کارگاه دوخت ماسک راه اندازه شود.
سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسینخانی اظهار داشت این کارگاه با حضور تعدادی از خواهران بسیجی و با ظرفیت تولید روزانه ۱۲۰۰ ماسک راه اندازی شده است.
کارگاه تولید ماسک ماهان
وی در ادامه افزود: بسیجیان در تمامی ادوار و در همه زمینه‌هایی که لازمه حضور ایشان بوده است به صورت داوطلبانه و خودجوش به یاری مردم شتافته و از هیچگونه کمکی دریغ نکرده اند. اکنون نیز در راستای مکتب حاج قاسم و با وجود نیاز جامعه به ماسک‌های بهداشتی و جلوگیری از بوجود آمدن هرگونه التهاب و مشکل در خصوص تامین ماسک مورد نیاز مردم، بسیج کما فی السابق پای کار انقلاب و همپای مردم به صحنه آمده و تا هر زمان که نیاز جامعه مرتفع شود، بسیجیان حضور خواهند داشت.
ایشان در حاشیه مراسم افتتاحیه کارگاه تولید ماسک ماهان تصریح کرد در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در ادامه طرح کمک‌های مومنانه در نظر داریم تا پایان ماه صفر و طی سه مرحله، بسته‌های حمایتی به خانواده‌های آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا اهدا شود.
ارسال نظرات