خدمتی دیگر از معاونت علمی ناحیه مقاومت بسیج جغتای؛

دستگاه ضدعفونی کننده دست با قابلیت نصب در اماکن عمومی ساخته شد

مسئول علمی ناحیه مقاومت بسیج جغتای از تولید دستگاه ضدعفونی کننده دست با قابلیت نصب در اماکن عمومی و قیمتی بسیار پایین در قبال دستگاه‌های مشابه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۹۸۱۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
محمد امینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا از راه تماس با سطوح قابل انتقال به انسان است، اگر دستگاهی باشد که در معابر ورودی دژبانی ها، نقاط پرتردد و... عملیات ضدعفونی را انجام دهد، احتمال سرایت و انتقال ویروس به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد.

وی گفت: از دو ماه گذشته با ورود ویروس کرونا به کشور و انتشار گسترده آن، به فکر تولید دستگاهی افتادیم که قابلیت استفاده درمعابر عمومی، مساجد، حسینیه ها، ورودی ادارات و ... را دارد.

محمد امینی کیا خاطر نشان کرد: از بارزترین ویژگی‌های این دستگاه میتوان به مصرف بهینه در استفاده از مواد ضد عفونی و هزینه بسیار مقرون به صرفه آن در قبال دستگاه‌های مشابه موجود در بازار می‌باشد. به نوعی می‌توان گفت هزینه آن حدود یک سوم مشابه بازار است.

وی در انتها خاطر نشان کرد: در صورت حمایت از سمت دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی آمادگی تولید انبوه این دستگاه را با قیمت مناسب داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها