مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

عید غدیر فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود، عید غدیر را فرصتی مناسب برای تبیین اهمیت جایگاه امامت و ولایت در جامعه امروزی دانست.
کد خبر: ۹۲۵۹۸۲۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جلسه هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت هشترود، افزود: پیامبر(ص) ولایت را تنها به حضرت علی(ع) منحصر نکرده بلکه در طول زمان و در نسل حضرت امیرمؤمنان(ع) نیز ادامه پیدا کرده است و امروز ایران اسلامی نیز تحت رهبری ولایت فقیه از این نعمت برخوردار است.

وی اضافه کرد:  ضرورت تبیین، ترویج و اشاعه فرهنگ غنی غدیر و تبیین مقام و فضایل امیرالمؤمنین علی(ع) در این دهه مبارک یک ضرورت همگانی است و برنامه های این ایام باید بدقت پی گیری و دنبال شود.

حجت الاسلام امیر نژاد ادامه داد: استمرار برنامه های ارزشمند فرهنگی مذهبی می تواند موجب تقویت باورهای دینی شده و خانواده ها را از خطر آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد.

دبیر ستاد بنیاد بین المللی غدیر هشترود برنامه های دهه ولایت و امامت را در جهت استمرار ولایت و امامت عنوان و بیان کرد: باید برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر تلاش و به این دهه اکتفا نشود و هر آنچه می توانیم باید برای بزرگداشت غدیر کار کنیم.  

حجت الاسلام امیرنژاد فضا سازی و چراغانی شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی، دیدار از خانواده سادات، دیدار از خانواده شهدای سادات، توزیع بسته های معیشتی در قالب کمک مومنانه و برگزاری شب شعر را از برنامه های شاخص این دهه برشمرد.

ارسال نظرات