استاندار مرکزی:

مردم باید به عنوان سربازان سلامت وارد میدان شوند و به متخلفین هشدار دهند

استاندار مرکزی گفت: مردم باید به عنوان سربازان سلامت وارد میدان شوند و به اقلیتی که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند، هشدار دهند
کد خبر: ۹۲۵۹۸۴۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی با بیان اینکه بیشترین تعداد مبتلایان کرونا در مراسمات عروسی و عزاست، گفت: چرا با اینکه طی مصوبات جلسات قبل که در ۲ یا ۳ هفته گذشته اتخاد شد و تالار ها از برگزاری مراسم ممانعت شده اند ولی بازهم شاهد برگزاری این مراسم به صورت غیرقانونی هستیم.

وی افزود: نظارت ها باید توسط نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و دیگر دستگاه های مسئول پیگیری شود تا جلوی اینگونه مراسمات گرفته شود و شاهد کاهش آمار مبتلایان باشیم.

استاندار مرکزی با اشاره به لزوم نظارت بیشتر در برخی اماکن، تصریح کرد: باید در تالارها، شعب بانک، مطب های پزشکی، جایگاه های سوخت و اتوبوس ها و تاکسی های شهری نظارت بیشتری صورت بگیرد و اگر افراد پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند، با آنها برخورد شود.

وی با بیان اینکه مردم باید به عنوان سربازان سلامت وارد میدان شوند و به اقلیتی که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند، هشدار دهند، گفت: اگر وضعیت با همین روند ادامه پیدا کند ممکن است نیاز به ایجاد بیمارستان صحرایی داشته باشیم. همچنین ممکن است نتوانیم همه بیماران را پذیرش کنیم و ظرفیت بیمارستان ها به اتمام برسد و مجبور به گزینش در پذیرش بیماران باشیم که کار بسیار دشواری است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار