فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان در گفتگو با بسیج:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان، نماز جمعه را ره آورد ارزشمند انقلاب اسلامی و گنیجنه بزرگی دانست که سنگ بنای وحدت و عامل حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۵۹۸۷۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ پنجم مرداد ماه سال روز اقامه اولین نماز جمعه در تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، به همین مناسبت سرهنگ پاسدار عباس رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نماز جمعه به عنوان ره آورد ارزشمند انقلاب اسلامی گنیجنه بزرگی است که سنگ بنای وحدت و عامل حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است.

رحیمی افزود: نماز جمعه به عنوان یکی از مهمترین سنگرهای سیاسی – مذهبی اسلام، ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است که محلی برای خودسازی و جامعه‌سازی مومنین است.

وی گفت: فریضه نماز جمعه، مصداق اتحاد و همدلی مسلمان می باشد و به عنوان پشتوانه نظام نماد عزت، اقتدار و وحدت میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان محسوب می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان تصریح کرد: ائمه جمعه در شهرستان ها و مناطقی که در آن ها نماز جمعه اقامه می گردد مسئولیت سنگینی بر دوش خود دارند، در واقع ائمه جمعه و جماعات ستون های نظام اسلامی هستند، که نقش به سزایی در رفع مشکلات منطقه در همه سطوح دارند، به عبارتی ائمه جمعه پدر معنوی مردم در یک منطقه محسوب می شوند که تبعیت از آنها بر آحاد مسلمانان جامعه واجب است.

وی در پایان گفت: اینجانب فرارسیدن پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه توسط مرحوم حضرت آیت الله طالقانی (ره) در انقلاب اسلامی را به ائمه محترم جمعه سراسر کشور و به خصوص به همه ی ائمه جمعه خردمند و دلسوز استان چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرستان لردگان و خانمیرزا تبریک عرض کرده و به نوبه خود از زحمات و تلاش های آنها قدردانی می کنم.

ارسال نظرات