خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر خبر داد

اجرای 16 طرح بزرگ اقتصادی و تولیدی در ملایر/فرش قرمز همدان زیر پای سرمایه‌گذاران

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: ما فرش قرمز خود را زیر پای سرمایه‌گذاران پهن کرده‌ایم و با تمام وجود در خدمت بخش خصوصی هستیم تا با خیال آسوده در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.
کد خبر: ۹۲۵۹۸۸۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

اجرای 16 طرح بزرگ اقتصادی و تولیدی در ملایر/فرش قرمز همدان زیر پای سرمایه‌گذارانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت‌الله ولدی در آیین آغاز عملیات اجرایی کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی در شهرک صنعتی شوشاب ملایر با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۱۶ طرح بزرگ اقتصادی و تولیدی در این شهرستان با رقم سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد تومان در دست اجرا است که تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند، اظهار داشت: این طرح‌ها در راستای تاکیدات استاندار همدان برای توسعه و بهبود اقتصادی، حوزه اشتغال و معیشت مردم از سال گذشته و امسال آغاز شده است.

وی افزود: تعدادی از این طرح‌ها کلنگ‌زنی شده و یا خواهد شد که تا دهه فجر امسال به مرحله بهره‌برداری می‌رسند و در مجموع برای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه در راستای سند راهبردی توسعه شهرستان نیز طرح‌های زیادی در دست اجرا است، بیان کرد: چند طرح دیگر نیز در زمینه احیای واحدهای تولیدی و واحدهای تملیکی بانک‌ها همچون کیان وینسا در دست اقدام داریم که با پیگیری حجت‌الاسلام آزادیخواه نماینده ملایر، در شرکت کیان‌ویسنا، پنل خورشیدی تولید خواهد شد.

وی یادآور شد: یکی از سرمایه‌گذاران ملایر که از سال ۹۴ واحدهای وی تعطیل شده بود؛ به تنهایی یک‌هزار میلیارد تومان طرح در حال سرمایه‌گذاری دارد.

ولدی تاکید کرد: ما فرش قرمز خود را زیر پای سرمایه‌گذاران پهن کرده‌ایم و با تمام وجود در خدمت بخش خصوصی هستیم تا با خیال آسوده در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

وی احداث کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی را یک ضرورت در این شهرستان برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان همچون شرکت‌های بافتینه و بافتسان، تولید دستکش‌های پزشکی یکی از ضرورت‌ها بود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: با پیگیری‌های استاندار همدان و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، یک‌ماهه تمامی مجوزهای این طرح صادر شد و به همت سرمایه‌گذار مرحله نخست آن ۶ ماهه و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: طی روزهای آینده ۵۰ هزار ماسک رایگان در ۱۰ نقطه این شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات