عضو شورای عالی بورس خبر داد:

ارائه کارت اعتباری به دارندگان سهام عدالت از هفته آینده

عضو شورای عالی بورس با اشاره به موافقت دولت و بانک مرکزی گفت: از هفته آینده کارت اعتباری در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار می‌گیرد و سهامداران مجبور به فروش سهام عدالت نیستند.
کد خبر: ۹۲۶۰۰۰۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین سلاح ورزی عضو شورای عالی بورس خبر داد: از هفته بعد با حمایت و موافقت دولت و بانک مرکزی، کارت اعتباری در اختیار داندگان سهام عدالت قرار می‌گیرد. با این تصمیم سهامداران مبجور به فروش زودهنگام سهام با ارزش خود نیستند و بورس هم از تلاطم و نوسان در امان می‌ماند.

براساس این گزارش؛ در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات هفته بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود آگاهی یابند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها 532 هزار تومان است در پایان معاملات روز چهارشنبه 1 مرداد ارزش سهام عدالتشان به 19 میلیون و 634 هزار و 548 تومان رسیده است.

 

ارسال نظرات