در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد مطرح شد

انتقاد امام جمعه یزد از گرانی های لجام گسیخته

آیت الله ناصری با انتقاد از گرانی لجام گسیخته در بازار گفت: مدیران در برخورد با گران فروشان و محتکران بیش از پیش فعالیت کنند.
کد خبر: ۹۲۶۰۰۴۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد با بیان این مطلب که دادستانی باید در کنار مبارزه با دلالان املاک، به سایر موارد فساد نیز ورود کند گفت: مطالبه مردم پیگیری و مبارزه دایمی قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی است.

امام جمعه یزد با انتقاد از تورم و گرانی لجام گسیخته در بازار اظهار داشت: باید مدیران با برنامه‌ریزی در کنار قوه قضاییه در برخورد با گران فروشان و محتکران بیش از پیش فعالیت کنند.

ناصری یزدی تصریح کرد: افزایش قیمت‌ها در یک سال اخیر فشار زیادی بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه وارد کرده و دولت و مسوولان در این زمینه فکری عاجل بردارند.

ناصری یزدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، مثلث شومی هستند که با کمک ایادی و مزدورانشان جبهه جدیدی به نام تروریسم را باز کرده اند و قصد دارند به ایران و انقلاب ضربه بزنند.

وی اضافه کرد: دشمن با حرمت شکنی، ایجاد ترس و ناامیدی، شایعه پراکنی و تفرقه افکنی، افکار جوانان ما را بمباران کرده و با تحریف شخصیت‌ها مردم را از انقلاب و رهبری دور کند.

وی هدف دشمنان بعد از شکست در عرصه‌های مختلف را نا امید کردن مردم دانست و ابراز داشت: دشمنان می‌خواهند با رواج شایعات دل مردم را خالی کرده و برکات نظام را کوچک نشان دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطر نشان کرد: رویکرد دشمنان علیه انقلاب اسلامی پخش دروغ و شایعه با استفاده از فضای مجازی در بین مردم و به خصوص نسل جوانان است.

امام جمعه یزد همچنین بر تقویت فضای مجازی و سواد رسانه‌ای مردم برای تشخیص حرف‌های درست و نادرست تاکید کرد.
ارسال نظرات