امام جمعه شهرستان صالح آباد:

نماز جمعه پایگاه بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و پشتیبانی از انقلاب است

امام جمعه شهرستان صالح آباد اظهار کرد: نماز جمعه پایگاه بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و پشتیبانی از انقلاب و منشا خدمات و تلاش‌های بسیار ارزنده و خوبی در طول رویداد‌های مهم انقلاب بوده است.
کد خبر: ۹۲۶۰۱۸۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد ساجدیان در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان که به مناسبت پنجم مرداد سالگرد اقامه اولین نماز جمعه کشور نماز جمعه برگزار شد افزود: در صالح آباد ستاد نماز جمعه صالح آباد اقدامات بسیار خوبی جهت برپایی هر چه بهتر نماز جمعه انجام داده اند و ان شاء الله این اقدامات با برنامه ریزی بهتر تقویت می‌شود.

 وی خاطر نشان کرد: شعار امسال در سالگرد نماز جمعه؛ ایران قوی، همبستگی ملی و مسئولیت اجتماعی است و برنامه‌هایی با رعایت قوانین و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نیز در هفته آینده که مقارن با سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در تهران است در شهرستان صالح آباد انجام می‌شود.
 
امام جمعه صالح اباد بیان کرد: نماز جمعه پایگاه بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و پشتیبانی از انقلاب است و در طول این چهل سالی که از انقلاب می‌گذرد پایگاه‌های نماز جمعه منشا خدمات و تلاش‌های بسیار ارزنده و خوبی در طول رویداد‌های مهم انقلاب بوده است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها