امام جماعت مسجد داود قلی زنجان در گفت وگو با «بسیج»خبر داد
امام جماعت مسجد داود قلی زنجان گفت: در تلاش هستیم با کمک جوانان خوش فکر و متخصص مسجدی، یادواره شهدا را که همه ساله در فصول مختلف سال برگزار می کردیم، امسال به صورت مجازی برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۲۶۰۱۹۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان بیان کرد: به دلیل محدودیت های ویروس کرونا با همراه کردن و فراخوان به مردم عزیز، یادواره شهدا را به صورت مجازی برگزار می کنیم.

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی با اشاره به اینکه امکانات لازم برای برگزاری این یادواره به صورت مجازی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: شهدای والامقام و مجاهد، کشور را از ویروسی همچون صدام خونخوار و داعش وحشی و جنایتکار نجات داده اند از این رو کرونا ها نمی تواند نام و یاد شهیدان را در جامعه کم رنگ کند.

وی افزود: بچه های مسجد داودقلی زنجان در کنار مردم وفادار ایران بخاطر ویروس کرونا ارزش ها و شهدای ارزش آفرین خود را هرگز فراموش نکرده و برنامه فاخری به افتخار خدمت خانواده عزیز شهدا تقدیم می کنند

مسئول بسیج شهدای مدافع حرم با اشاره به اینکه عطر و بوی شهدا در جامعه ماندگار است و با خاک ایران زمین عجین شده خاطرنشان کرد: این یادواره با هدف ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده معزز برگزار می شود.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان با بیان اینکه شهدا سرمایه امت و کشور و بهترین همراه در حل مشکلات هستند، تصریح کرد: ما خدمتگزار خانواده های محترم شهدا هستیم و از کمک های فراوان این خانواده های آسمانی برای مردم ومحرومان جامعه خصوصا در ایام کرونایی قدردانی می کنیم و به قوه الهی این یادواره با امکانات ممکن در فضای مجازی ادامه خواهد داشت چرا که زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان کمتر از شهادت نیست.

ارسال نظرات