خبرهای داغ:
رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان اسدآباد خبر داد

برگزاری ۳۵۰۰ آزمون آنلاین توسط فنی و حرفه‌ای اسدآباد

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان اسدآباد گفت: سالیانه ۳ هزار و ۵۰۰ آزمون آنلاین برگزار می‌کنیم و ۸ هزار نفر دوره می‌گذرانند.
کد خبر: ۹۲۶۰۲۱۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

برگزاری ۳۵۰۰ آزمون آنلاین توسط فنی و حرفه‌ای اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، محمودرضا خزایی در جلسه‌ای که با حضور هیئت اندیشه ورزان جوان اسدآباد برگزار شد، اظهار داشت: افتخار می‌کنم که در خدمت قشر جوانان اسدآباد هستم.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی جلسات هیئت را دنبال می‌کنم، گفت: خیلی خوشحالم که با مدیران ارتباط گرفته‌اید.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان اسدآباد اضافه کرد: استاندار محترم با این قدم، گام بزرگی در راستای تقویت جایگاه جوانان انجام داده و به طور قطع هیئت اندیشه‌ورزان جوان خواهد توانست خود را به همه ثابت کند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۰ رشته در این مرکز فعال است که به خاطر شرایط موجود کرونایی به صورت نیمه فعال و مجازی برگزار می‌شود.

خزایی با بیان اینکه سالیانه ۳ هزار و ۵۰۰ آزمون آنلاین برگزار می‌کنیم و ۸ هزار نفر دوره می‌گذرانند، ادامه داد: همچنین ما آمادگی برگزاری دوره در هر نقطه از شهرستان را داریم.

وی گفت: در شرایط گرانی املاک ما شروع دوره‌های مشاوران املاک را انجام داده‌ایم و این دوره با کمترین مبلغ برگزار می‌شود.

محمدجواد کوهی، دبیر هیئت اندیشه‌ورزان جوان اسدآباد نیز ضمن تبریک هفته ملی مهارت از زحمات مجموعه فنی و حرفه‌ای در راستای توسعه مهارت‌های عملی تشکر و برنامه‌های خود در حوزه آموزش جوانان و افزایش مهارت را بیان کرد.

در پایان جلسه مقدمات تحریر تفاهم نامه بین هیئت اندیشه ورزان جوان و مرکز آموزش های فنی و حرفه‌ای انجام شد وکه بعد از تایید فرماندار شهرستان به ثبت خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات