مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد با حضور رئیس این دانشگاه دکتر کریمی و مسئول بسیج اساتید و جمعی از اعضای شورای آن کانون برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۲۶۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر بسیج، رئیس بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم  از زحمات مسئول قبلی دکتر نبی الله یارعلی تقدیر کرده و در پی حکمی دکتر مهدی قاسمی را به عنوان مسئول کانون دانشگاه شهرکرد منصوب کرد.

در ادامه دکتر بسیج به تشریح و تبیین اهداف و برنامه‌های بسیج اساتید در دانشگاه‌ها پرداخته و مهم‌ترین وظایف را، همکاری و تعامل خوب مسئولین کانون با ریاست دانشگاه و نهاد نمایندگی ولی فقیه به جهت بسط دانشگاه اسلامی و تشکیل هیات اندیشه ورز با رویکرد حل المسائلی جهت حل مشکلات و مسائل کشور و استان ها عنوان کرد.

در ادامه دکتر کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد ضمن قدردانی از زحمات دکتر یارعلی و آرزوی موفقیت برای دکتر قاسمی مسئول جدید، یکی از مهم ترین ماموریت های بسیج اساتید را مقابله با با جنگ نرم دشمن و شناخت و تبیین ابعاد تهاجم  فرهنگی در دانشگاه و ارائه راه کارهای مؤثر برای مقابله با توطئه های دشمنان در عرصه دفاع فرهنگی دانست

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی جنبش استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات