کارشناس دینی و مذهبی در گفتگو با بسیج:

فضای مجازی و حقیقی در خدمت ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت قرار گیرد

حجت الاسلام سید مهران کریم پور، ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت را بزرگترین نیاز جامعه کنونی دانست و گفت: فرهنگ مهدویت باید به عنوان یک اصل اساسی و مهم تبیین و ترویج داده شود.
کد خبر: ۹۲۶۰۳۱۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید مهران کریم پور با حضور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بزرگترین وظیفه امروز تک تک افراد جامعه فرهنگ سازی و تبیین فرهنگ مهدویت همراه با برنامه ریزی است، در واقع ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت باید در رأس امور قرار بگیرد .

وی افزود: فرهنگ مهدویت باید به عنوان یک اصل اساسی و مهم تبیین و ترویج داده شود تا همه‌ی آحاد جامعه به خصوص جوانان شناخت بیشتری از این فرهنگ الهی و اسلامی کسب کنند و در این مسیر گام بردارند.

کریم پور همچنین با اشاره به ظرفیت‌های فضای حقیقی و مجازی در کشور گفت: امروزه هر دو فضای حقیقی و مجازی مهم و تاثیر گذار هستند، اما با توجه به وضعیت فعلی فضای مجازی کشور و پتانسیل‌هایی که وجود دارد انتظار داریم همه‌ی نیرو‌های مومن و انقلابی برای ترویج فرهنگ الهی انتظار و مهدویت تلاش کنند و علاوه بر این با برگزاری جلسات و همایش‌ها در سطح فضای حقیقی این فرهنگ ناب اسلامی را بین جوانان کشور ترویج دهند.

کارشناس مسایل  دینی و مذهبی در پایان تاکید کرد: بر همه مسلمانان واجب است که برای ترویج فرهنگ مهدویت بین نسل امروز که آینده سازان جامعه هستند، تلاش و برنامه ریزی کنند تا معنویت و اخلاق بین نسل امروز ارتقا یابد.
ارسال نظرات