خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس تاکید کرد

ضرورت اختصاص بودجه ملی برای حل مشکل حاشیه نشینی در تبریز

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته‌ایم تا بودجه مناسبی برای رفع مشکل حاشیه نشینی در تبریز اختصاص داده شود.
کد خبر: ۹۲۶۰۳۲۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روح‌الله متفکر آزاد در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران گفت: تمرکز اصلی نمایندگان بر توسعه متوازن شهری است.

وی با بیان اینکه امروز از پروژه‌های شهرداری در حوزه‌های زیست محیطی، بافت فرسوده، تجمیع آب‌های سطحی و احداث کانال بازدید کردیم گفت: این پروژه‌ها فضای کاری خوبی دارند و امیدواریم ثمره این فعالیت‌ها در زندگی مردم نمایان شود.

متفکرآزاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جذب منابع دولتی اظهار داشت: در حوزه حاشیه نشینی طی نامه‌نگاری صورت گرفته، از آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستیم تا مانند کرمان و سیستان و بلوچستان که ردیفی برای کپرنشینی تخصیص داده‌اند، برای تبریز هم بودجه‌ای اساسی با همکاری مسئولان استان و مدیران مربوط برای رفع حاشیه نشینی اختصاص دهند.

وی با اشاره به وجود وحدت رویه و هماهنگی مناسب میان نمایندگان گفت: خوشبختانه بین نمایندگان تبریز در این زمینه وحدت رویه و همدلی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم فضای حاشیه نشینی شهر را ساماندهی و آن را به بستر حیات با حفظ کرامت انسانی تبدیل کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار