فرمانده سپاه آمل با اشاره به فعالیت بسیج جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: جهادگران بسیج جامعه پزشکی هم برای پشتیبانی از مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها فعال شدند.
کد خبر: ۹۲۶۰۴۱۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

سرهنگ جابر عسکری در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آمل با از برگزاری سومین مرحله سومین مرحله رزمایش پدافند زیستی در سطح شهرستان خبر داد و گفت:گردان ۴۱۰ امام حسین (علیه السلام) مانند دوره قبل به ضدعفونی کردن بیمارستان ها، معابر و خیابان‌ها شهرستان خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی آمل، افزود: سپاه و بسیج همیشه در موارد حساس کمک رسان مردم بودند و حضور پر رنگ سپاه و بسیج در زمان سیل، زلزله و بحران‌هایی که به وجود می‌آید باعث حل بسیاری از مشکلات شده است لذا امروز هم این حضور باعث دلگرمی جامعه است و بسیاری از حساسیت‌ها را کاهش می‌دهد.

عسکری به تلاش گروه‌های جهادی برای شکست کرونا در استان تاکید کرد و ادامه داد: با میدان آمدن بسیج، گروه‌های جهادی و حزب الله مانند دوره قبل می‌توانیم فعالیت‌های موثر خوبی در حوزه تهیه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی داشته باشیم.

فرمانده سپاه آمل در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های سپاه برای مهار موج دوم کرونا هم خبر داد و افزود: چند برنامه در دستور کار قرار داده ایم، در ابتدا فراخوان برای حضور داوطلبانه در حوزه پرستار، کمک پرستار و خدمات برای حضور در بیمارستان‌ها بوده است.

عسکری از به میدان آمدن مجمع خیرین برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی هم اشاره کرد و یادآور شد: گردان فاتحین برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی در منازل پای کار آمدند.

فرمانده سپاه آمل در سخنان پایانی خود با اشاره به فعالیت بسیج جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: جهادگران بسیج جامعه پزشکی هم برای پشتیبانی از مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها فعال شدند.

ارسال نظرات