مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

تفاهم نامه سه جانبه در سیستان و بلوچستان امضا شد

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری به منظور حمایت حقوقی از قشر کارگران و کارفرمایان تفاهم نامه سه جانبه ای در استان سیستان و بلوچستان امضا شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۴۶۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با تاکید بر رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی کارگران در این شرایط بحرانی گفت: کارگران مفیدترین و موثر‌ترین قشر جامعه هستند که بار سنگین تولیدات بر دوش آن‌ها است و باید در این زمان از این قشر حمایت و پشتیبانی شود.

وی با تاکید بر این مطلب که با افزایش دستمزد‌ها انگیزه کافی برای کارگران ایجاد می‌شود که وظیفه خود را برای افزایش بهره‌وری و جهش تولید انجام دهند، افزود: عوامل بسیاری در تولید نقش دارند که شامل سرمایه در گردش، فنون یا علم تولید، دستگاه‌ها و نیروی انسانی می‌شود و باید این عوامل و راه‌های رشد و توسعه آن‌ها را توسط دستگاه‌های مربوطه را بررسی کنیم تا در نهایت به جهش تولید منجر شود.

سرهنگ قورزایی بیان کرد: منابع انسانی به عنوان مهمترین مولفه تولید، تاثیر فراوانی در جهش تولید دارد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که بیماری کرونا، در زمان حاضر به عنوان بیشترین مشکل موجب، مشکلات اقتصادی، معیشت و تعطیلی کارگاه‌های تولیدی شده است، ادامه داد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از قشر کارگر جامعه و سال جهش تولید، تفاهم نامه سه جانبه‌ای بین بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و کانون وکلا قوی قضائیه استان امضا شده است.

این مسئول بیان کرد: به واسطه این تفاهم نامه مقرر شد به کلیه کارفرمایان و کارگرانی که نیاز به مشاوره حقوقی دارند در سطح استان خدمات مشاوره‌ای ارائه شود.
ارسال نظرات