خبرهای داغ:

دیدار و گفتگو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با فرماندار ویژه شاهرود

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با فرماندار شاهرود در خصوص هماهنگی و بررسی موانع، مشکلات و اجرای قوانین بخش منابع طبیعی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۶۰۵۳۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این دیدار جعفر مرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ضمن تشکر از فرماندار شاهرود به خاطر حمایت از طرح‌های منابع طبیعی این شهرستان گفت: همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها در امر حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی یک ضرورت است.
مرادی حقیقی با بیان اینکه آبخیزداری سازنده‌ترین راهکار مقابله با خشکسالی است خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری و هدایت آب‌های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های فصلی در تقویت منابع آبی و افزایش تولیدات دامی و کشاورزی نقش موثری دارد.
فرماندار شهرستان شاهرود نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان در زمینه‌های منابع طبیعی، حفاظت از این عرصه‌ها را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: جنگل‌ها، مراتع و منابع طبیعی میراث ماندگاریست که از نسل‌های گذشته به ما رسیده و همه باید در حفظ، نگهداری و انتقال آن به نسل‌های آینده کوشا باشیم.
فخری ضمن بیان اینکه می‌بایست با کمک دستگاه‌های متولی دست افراد سودجو از تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی کوتاه گردد افزود: بدون شک کاهش آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی نیاز به کمک همگانی مخصوصا ساکنین حاشیه جنگل‌ها و مراتع را دارد.
فرماندار ویژه شاهرود در این دیدار عدالت در تخصیص اعتبارات را متناسب با میانگین استانی براساس شاخص‌های شهرستان از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خواستار شد.
در این نشست ضمن طرح مسائل و مشکلات پیش‌روی توسعه شهرستان درحوزه منابع طبیعی، راهکار‌های اجرایی در جهت تسریع امور در دستور کار قرار گرفت.
دیدار و گفتگو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با فرماندار ویژه شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار