خبرهای داغ:
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر تأکید کرد

لزوم حمایت همه جانبه مسئولین و خیرین برای پیشرفت ورزش ملایر

سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر حمایت همه جانبه مسئولین و خیرین را در پیشرفت و گسترش ورزش شهرستان ملایر خواستار شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۵۸۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

لزوم حمایت همه جانبه مسئولین و خیرین برای پیشرفت و گسترش ورزش ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا سپهری نیا در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه به بیان اهداف و برنامه‌های اداره ورزش و جوانان در سال جاری در زمینه‌های ورزشی، آموزشی، فرهنگی و ... پرداخت و حمایت همه جانبه مسئولین پرتلاش و ورزش دوست و خیرین خیراندیش را در پیشرفت و گسترش ورزش این شهرستان را خواستار شد.

وی گفت: برنامه‌های جامع و کاملی نیز در زمینه‌های ورزش قهرمانی، ورزش همگانی، ورزش روستایی و بومی و محلی و ورزش در ایام کرونا ویروس در سال جاری در نظر گرفته شده که به لطف خداوند و همکاری مسئولین و اعضاء هیئت‌های مربوطه و مسئولین شهرستان ملایر اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در خصوص پیگیری و پیشرفت پروژه‌های عمرانی ورزشی این شهرستان گفت: با نهایت توان و پیگیری‌های لازم در خصوص پیشرفت ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی ورزشی نیمه تمام این اداره در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه ورود پیدا کرده که به یاری خداوند ثمربخش خواهد بود.

وی با اشاره به خسارات وارده بر باشگاه‌ها در خصوص تعطیلی‌های پیشگیری از شیوع کرونا ویروس گفت: بیش از 3 میلیارد تومان خسارات ناشی از این تعطیلی‌ها به باشگاه‌های خصوصی و دولتی بوده که بسیار سخت و نگران کننده است .

سپهری‌نیا ضمن قدردانی از تمام مسئولین پرتلاش و مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دست یاری به سوی همه مسئولین شهر و استان دراز می‌کنم و امید دارم از ورزش شهرستان حمایت کنند و از خیرین خیر اندیش نیز خواستارم تا در زمینه حمایت‌های مالی از ورزش این شهرستان همت کنند و به عنوان اسپانسر و حامی در کنار ورزش باشند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه، گسترش و پویایی ورزش این شهرستان باشیم .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات