مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: همزمان با سالروز عملیات پرافتخار مرصاد مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد»، خاطرات سردار شهید «حاج میرزامحمد سلگی» در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۶۹۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹

مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد» در همدان برگزار شدرسول کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد»، خاطرات سردار شهید «حاج میرزامحمد سلگی» امروز، 5 مرداد ماه همزمان با سالروز عملیات پرافتخار مرصاد برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: علاقه‌مندان از طریق پایگاه خبری هفت هنر به آدرس www.7honar-hmd.ir  از ساعت 9 الی 18 در این رویداد فرهنگی شرکت کردند.

کرمی با اشاره به استقبال خوب مردم از این مسابقه عنوان کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه و با توجه به استقبال همشهریان، مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی میرد» امروز، 6 مرداد ماه نیز تا ساعت 24 تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس ذکر شده در این مسابقه شرکت کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به اینک اجراي اين مسابقه در سطح استان همدان و در نوع خود نخستين بود، افزود: نفرات برگزیده از سوی دبیرخانه مسابقه به اطلاع عموم شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

وی ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این مسابقه بزرگ توانسته باشیم ادای دینی به سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» داشته باشیم و همشهریان همدانی را نسبت به کتاب ارزشمند «آب هرگز نمی‌میرد» بیشتر آشنا کرده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات