خبرهای داغ:

دیدار کارگردان سریال سلمان فارسی با مسئولین شهرستان شاهرود

هنرمند و کارگردان نام آشنای کشور، داوود میرباقری کارگردان سریال سلمان فارسی با امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و دیدار مسئولین شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۲۶۰۶۹۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این دیدار که در سالن ولایت فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، نادر فخری معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به ظرفیت‌های ویژه تاریخی و طبیعی این شهرستان اظهار کرد: شاهرود دارای مفاخر بسیار بزرگ و ارزشمندی در حوزه‌های دینی، علمی، هنری و اجرایی در سطح کشور است و اهالی این شهرستان به استاد میرباقری نیز به عنوان یکی از افتخارات این شهرستان افتخار می‌کنند.
وی اضافه کرد: جای قدردانی دارد که این هنرمند برجسته با وجود جایگاه و اعتبار ملی خود همچنان شاهرود را فراموش نکرده و تلاش می‌کند به هر شکل ممکن به پیشرفت زادگاه خود نیز کمک کند.
شایان ذکر است گفت و گو پیرامون ساخت بخش‌هایی از سریال جدید میرباقری با عنوان "سلمان فارسی" در شاهرود از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.
میرباقری تاکنون آثار بزرگ و ارزشمندی همچون سریال‌های امام علی (ع)، معصومیت از دست رفته و مختارنامه را در تاریخ سینما و تلویزیون ایران به یادگار گذاشته است.
پیش از این تصویربرداری بخش‌هایی از سریال مختارنامه نیز در شاهرود انجام شده است.
دیدار کارگردان سریال سلمان فارسی با مسئولین شهرستان شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها