خبرهای داغ:
در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه عدم رسیدگی به روستاها حاشیه نشینی را افزایش و مشکلات استان را بیشتر می کندگفت: اجرای کامل پروژه آبرسانی به غیزانیه امید به زیست و فعالیت اقتصادی را در این منطقه بیشتر می کند.
کد خبر: ۹۲۶۰۷۵۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه اظهار داشت: مشکلات آب پایدار این منطقه باید به زودی برطرف شود تا دیگر نیازی به تانکرهای آب نباشد؛ همت و تلاش مجموعه ها بی شک می تواند این پروژه بزرگ را نیز به زودی به سرانجام برساند.

وی افزود: مجموعه سپاه استان در تلاش است تا همواره در کنار مردم مناطق محروم حضور داشته و تنش های آبی را باتوجه به شرایط سخت آب و هوایی استان در کنار سایر دستگاه ها، برطرف کند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: تاکنون اقدامات خوبی در روستاها صورت گرفته اما هنوز مشکلات این مناطق زیاد است در حالی که باید تلاش کنیم تا مردم در روستاها بمانند و در بخش کشاورزی و دام شاهد رونق باشیم.

وی تصریح کرد: اگر رسیدگی به روستاها ضعیف شود مردم دیگر انگیزه ای برای ماندن در این مناطق ندارند؛ افزایش حاشیه نشینی نیز تاکنون به این دلیل بوده است.

سردار شاهوارپور گفت: امید است حداکثر تا ۲ ماه آینده بتوانیم این پروژه ها را نهایی کنیم و پس از سال ها به بزرگترین تنش روستاهای غیزانیه پایان دهیم.

همراهی مردم غیزانیه با دولت شایسته تقدیر است

همچنین غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در این آیین گفت: امید است با تلاش های صورت گرفته فاز دوم و سوم این پروژه بر اساس برنامه های زمان بندی شده پیش برود تا بتوانیم بحث آب رسانی به غیزانیه را تا یک ماه دیگر به پایان برسانیم.

وی افزود: در ماه های گذشته همه دستگاهها برای حل مشکلات غیزانیه دست به دست هم دادند تا بحث روشنایی، گازرسانی، برق و توسعه زیرساخت های آموزشی نیز در کنار آب در غیزانیه برطرف شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: آب و فاضلاب استان، آبفا روستایی، سپاه و بسیج مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام ،قرارگاه خاتم و فولاد خوزستان در زمینه آبرسانی و اجرای پروژه در این منطقه خدمات شایانی ارائه دادند.

وی بیان کرد: همچنین صبوری و همراهی مردم با مجموعه دولت و دستگاه های خدمت رسان در اجرای این طرح بزرگ شایسته تقدیر است .

شریعتی افزود: امید است پروژه آبرسانی به غیزانیه در فاز سوم نیز با تاخیر نباشد و مشکل ۴۰ ساله بخش غیزانیه برای همیشه برطرف شود.

گام سوم طرح آبرسانی به روستاهای غیزانیه عصر یکشنبه با حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و جمعی از مسوولان محلی در اهواز آغاز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها