خبرهای داغ:

تقدیر امام جمعه از فعالیت های سپاه و بسیج هندیجان

جانشین ناحیه سپاه هندیجان با امام جمعه شهرستان دیدار و اولین اقامه نمازجمعه کشور به فرمان امام راحل در سال ۱۳۵۸ را به ایشان و اعضای ستاد برگزاری نمازجمعه تبریک گفتند که دراین باره امام جمعه هندیجان از تلاش ها و همکاریهای مخلصانه سپاه و بسیج در تمامی برنامه های مختلف تقدیر و تشکر نمود .
کد خبر: ۹۲۶۰۷۷۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

امام جمعه شهرستان هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی با تقدیر از حضور جانشین ناحیه سپاه و پرسنل اظهار داشت: هر هفته یک اجتماع باشکوه نماز جمعه با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی شهرستان هندیجان برگزار می شود که دو خطبه ممتاز دارد که سیاسی و اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: حضور باارزش نیروهای سپاه و بسیج در نماز جمعه و همچنین در خدمات رسانی جهادی در سطح شهرستان هندیجان قابل به تحسین است که بصورت ویژه از تک تک این دلاوران خستگی ناپذیر و مخلص تشکر می شود و همه ماها قدر شناس این بزرگواران هستیم و همچنین در حدود ۹۰۰ نهاد امامت جمعه در شهرها و بخش های کشور به لطف خداوند فعالیت خوب و تاثیر گذاری دارند.

وی بابیان وجود ویروس کرونا و رعایت موارد بهداشتی گفت: با همکاری اعضای ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان و بسیجیان عزیز در کارهای ضدعفونی و توزیع ماسک در میان نماز گزاران در طول شیوع ویروس واقعا اقدامات تاثیر گذاری دارند که موجب رضایت نمازگزاران شده است و به همه این بزرگواران خسته نباشید می گویم .

 

در ادامه گزارش خبری ، جانشین ناحیه سپاه هندیجان با تبریک سالروز اولین اقامه نمازجمعه در کشور به فرمان امام راحل از تلاش بیشتر سپاه و بسیج برای رفاه حال مردم شهرستان تاکید داشت و عنوان کرد : مجموعه سپاه و بسیج در کنار امام جمعه و ستاد برگزاری نمازجمعه هست و آماده هر گونه همکاری در تمام زمینه ها مثل قبلا بلکه بیشتر از قبل بوده و مادر خدمت امام جمعه محترم شهرستان هندیجان هستیم .

 

سروان پاسدار علوی زاده تصریح کرد : بسیج و سپاه و مخصوصا گروه های جهادی بسیج از ابتدای شیوع ویروس کرونا برای پیشگیری از تمام ظرفیت های استفاده نمود ودر توزیع بسته های معیشتی و ضدعفونی و دیگر خدمات تا الان پای کار هست و هر جا نیاز باشد آماده خدمات رسانی می باشد.

 

جانشین ناحیه سپاه هندیجان بابیان کرد : خطبه های نماز جمعه واقعا تاثیرگذار است و مسائل را خوب در میان مردم مطرح می شود و دشمنان اسلام از آگاه بخشی نمازگزاران در هفته های نمازجمعه می ترسند و تاکنون نتوانستند بر اراده مردم مشکلی بوجود آورند و همچنان ایران اسلامی با تمام قدرت به راه مقدس خود ادامه می دهد.

 

معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین حبیب حیدریان نژاد در ادامه دیدار با امام جمعه شهرستان تاکید داشت: که همه ما آماده همکاری بیشتر با نهاد امام جمعه شهرستان هستیم و هر کاری باشد انجام می دهیم واولین اقامه نماز جمعه را به امام جمعه و ستاد برگزاری نمازجمعه و دیگر عوامل تبریک می گویم و خداوند توفیق داده در این راه مقدس خدمات رسانی به مردم نماز گزاران بشود .

 

در پایان معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان از حضور بسیجیان در نماز جمعه شهرستان تقدیر نمود و تاکید داشت نماز جمعه ها بهترین سنگر خود سازی و خود باوری و استکبار ستیزی در مقابل دشمنان اسلام است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها