سردار رزمجو با انتقاد از کم رنگ شدن فرهنگ کار و تولید در کشور، خاطرنشان کرد: ما می خواهیم فرهنگ کار و تولید در قشرهای مختلف مردم را بیش از پیش به صحنه آورده و در جامعه ترویج دهیم.
کد خبر: ۹۲۶۰۷۹۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در ارتباط تصویری با فرماندهان نواحی مقاومت و مسئولین کمیته های قرارگاه جهش تولید سپاه استان بوشهر٬ از اجرای برنامه ‌های این قرارگاه با مشارکت مردم در این استان خبر داد.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، بکارگیری توانمندی ها، قابلیت ها و ظرفیت های شهرستانی توسط رده های مقاومت به منظور گفتمان سازی و جریان سازی فرمایشات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید است.

وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی و سلامت کشور در سال جاری، افزود: بسیج با راه اندازی نهضت سراسری جهش تولید در سراسر کشور و استان بوشهر قصد دارد به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک کند چرا که این مشکلات در روند اجتماعی جامعه تأثیر بسزایی دارد تا جایی که اگر اقتصاد کشور و معیشت مردم سر و سامان پیدا کند این موضوع در مسائل امنیتی نیز بسیار تأثیرگذار است.

این مقام مسئول یادآور شد: توجه به مردم و مشارکت آن ها در نهضت سراسری جهش تولید از الزامات این طرح است. فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام نقش اقشار مختلف بسیج را در مشارکت مردم نقشی مؤثر عنوان و اضافه کرد: اقشار مختلف بسیج لازم است با اتکا به تولیدات و منابع داخلی و ظرفیّت های موجود به فعالیت در این عرصه بپردازند و منتظر نباشند مثلاً یک قطعه از خارج از کشور وارد شود تا آن ها به ادامه فعالیّت بپردازند.

سردار رزمجو با انتقاد از کم رنگ شدن فرهنگ کار و تولید در کشور، خاطرنشان کرد: ما می خواهیم فرهنگ کار و تولید در قشرهای مختلف مردم را بیش از پیش به صحنه آورده و در جامعه ترویج دهیم.

همچنین در این جلسه٬ محسن مشتاقی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان٬ چهار طرح ویژه‌ ی صنعت٬ معدن و انرژی را برای فرماندهان نواحی و مدیران کانونهای بسیج مهندسین صنعتی شرح و توضیح داد و از فرماندهان نواحی خواست٬ مدیران کانون های بسیج مهندسین صنعتی که دبیر کارگروه صنعت٬ معدن و انرژی در شهرستان‌ها هستند را جهت اجرای برنامه ها حمایت و پشتیبانی ویژه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات