خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:

آمریکا فقط ادعای حقوق بشر را دارد/ واکنش آمریکا در پی شکست‌های اخیر در منطقه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کشور آمریکا فقط ادعای حقوق بشر را دارد و آنها حقوق بشر را نمی‌دانند و نمی‌خواهند، گفت: این کشورها در راستای منافع خود هر چیزی که اقتضا کند انجام می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۶۰۸۳۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

آمریکا فقط ادعای حقوق بشر را دارد/ واکنش اخیر آمریکا در پی شکست‌های اخیر در منطقه استحجت‌الاسلام حسین علیی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه خوی وحشیگری و تجاوز همیشه در رژیم تروریستی آمریکا بوده و هست و خواهد بود و این اصل تغییرناپذیری خواهد بود، اظهار داشت: تا وقتی این رژیم آمریکا هست این خوی تجاوز در ذات و نهاد آمریکا هست و با نابودی این رژیم تمام خواهد شد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و تجاوز جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری ماهان گفت: بر اساس تحولات منطقه سفر اخیر سردار باقری به سوریه و تجهیز کشور سوریه به سامانه پدافندی سوم خرداد می‌طلبید که دشمن واکنش نشان دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: در پی شکست‌های اخیر آمریکا در منطقه به خصوص در بحث مقاومت، آنها را به استفاده از روش‌های جدیدی وادار می‌کند.

وی با بیان اینکه در سامانه‌های پدافندی در وضعیت حاد تشخیص هواپیمای مسافربری و جنگی مشکل است، اظهار کرد: آنها با این کارها می‌خواهند هواپیماها را از مسیر خود خارج کنند و در مسیر سامانه پدافند قرار دهند و غیر مستقیم یک ترور انجام دهند.

علیی با بیان اینکه دشمنان ارتباط محور مقاومت لبنان و سوریه و ایران با یکدیگر را بر نمی‌تابند و در زمین هم کاری نمی‌توانند انجام دهند، ابراز داشت: آمریکا می‌خواهد محور حریم هوایی را ناامن کند که پروازهای بین تهران، دمشق و بیروت به نوعی تعطیل شود.

وی افزود: اگر هم بحث ترور و تجاوز را نداشتند، می‌خواهند مسیر هوایی برای این خطوط را ناامن کنند و مسیر ارتباط اجزای محور مقاومت را بکاهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کشور آمریکا فقط ادعای حقوق بشر را دارد و آنها حقوق بشر را نمی‌دانند و نمی‌خواهند، اظهار کرد: این کشورها در راستای منافع خود هر چیزی که اقتضا کند انجام می‌دهند.

وی با برشمردن جنایات آمریکا از جمله زدن هواپیما، کشتن مسافران، بمباران، درگیر کردن کشوری مانند یمن را با عربستان، تولید داعش، طالبان و القاعده گفت: همه این‌ها مصادیق جنایت‌های آمریکا هستند و آدم‌کشی می‌کنند.

علیی با بیان اینکه هدف آمریکا از این کارها نفوذ در منطقه و راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و نشان دادن رفتارهای تروریستی مدرن مانند اتفاق اخیر است، عنوان کرد: آنها حقی برای بشر قائل نیستند و فقط منافع خود را می‌بینند و اگر منافعشان در کشتار ملت‌ها باشد آن را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه آمریکا برای کار خود توجیهی ندارد، گفت: آنها هر کاری را که بخواهند در نهایت گستاخی انجام می‌دهند و برای افکار عمومی توجیه قانونی می‌آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آنهایی که دشمن را به واقع می‌شناسند این توجیه را قبول نمی‌کنند، ابراز داشت: افرادی که در دشمن‌شناسی مشکل دارند متاسفانه این حرف‌ها را باور می‌کنند.

وی با بیان اینکه این روش‌ها برای اقناع افکار عمومی در جهان است، گفت: آمریکایی‌ها از این روش برای اقناع افکار عمومی و توجیه قانونی و سیاسی استفاده می‌کنند در صورتی که این کذب مخبری است و منافقانه انجام می‌دهند چراکه آنها هیچ وقت و در هیچ جا حقوق بشر را لحاظ نکرده‌اند و لحاظ نخواهند کرد.

وی با تأکید بر دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی تصریح کرد: امیدواریم مردم ما با شناخت واقعی دشمن بتوانند رفتارهای خود را نسبت به دشمن تنظیم کنند.

علیی با بیان اینکه در برخورد با این اقدام مسئولین اقداماتی انجام داده‌اند از جمله اینکه نماینده ایران در سازمان ملل به دبیر کل سازمان نامه‌ای نوشته و سخنگوی وزارت خارجه موضع‌گیری کرده و شاید در صنعت هواپیمایی اقداماتی صورت بگیرد، گفت: بعید می‌دانم به نتیجه برسد و آمریکا این مسائل را لحاظ کند.

وی افزود: مسئولین باید در مقابل این امر، حمایت خود را نسبت به مقاومت افزایش دهند چراکه دشمن با این اقدامات در راستای تضعیف جبهه مقاومت کار می‌کنند بنابراینن تمامی مسیولین ضمن اینکه مسایل بین المللی را پیگیری می‌کنند در بعد داخلی نیز باید محور مقاومت را روز به روز تقویت کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار