ریاست و معاونین بیمارستان امام حسین (ع) با حضور در سپاه ناحیه شاهرود از فرماندهی سپاه در راستای حمایت‌های این نهاد در از کادر درمانی و مقابله با شیوع کرونا و کمک به این بیمارستان تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۲۶۰۸۶۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ریاست و معاونین بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با حضور در سپاه ناحیه شاهرود از زحمات فرماندهی و کارکنان این نهاد در حمایت‌های بی دریغ از این مرکز در راستای مقابله با کرونا تقدیر کردند.
در این دیدار که معاونت بهداری و مسئول بسیج جامعه پزشکی و مسئول بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی نیز حضور داشتند، رضایی رئیس بیمارستان امام حسین (ع) با تقدیر از زحمات کارکنان سپاه و بسیج در کمک و حمایت به این مرکز برای مقابله با کرونا با بیان اینکه این کمک‌ها سبب شد تا ما بتوانیم در موج اول شیوع بیماری خدمت رسانی مطلوبی داشته باشیم افزود: باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در راستای حمایت از بهداشت و درمان در موج دوم شیوع کرونا نیز حضور داشته و حمایت‌های خود را دریع نکنند تا کادر درمان بتواند به وظایف خود در عرصه جهاد سلامت به خوبی عمل کند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های جهادگران عرصه سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا به اقدامات سپاه و بسیج در حمایت از کادر درمانی اشاره کرد و افزود: ما وظیفه خود می‌دانیم که در راستای حمایت از کادر درمانی و مردم خدمت رسانی نماییم و در موج اول شیوع کرونا بسیج و سپاه در میدان با ضدعفونی و تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و توزیه بسته‌های بهداشتی و حمایتی بین مردم تلاش کرد از مشکلات این بیماری بکاهد.
وی افزود: سپاه و بسیج به بیمارستان نیز تا آنجا که توانستند خدمت رسانی نمودند که حضور ۴۵ بسیجی داوطلب در بیمارستان و خدمت به کادر درمانی و حضور طلاب بسیجی در بیمارستان و تحویل ماسک و مواد ضدعفونی کننده و همچنین توزیع بسته‌های میان وعده و بهداشتی از جمله اقدمات در راستای حمایت از کادر درمانی این بیمارستان بوده است.
جانشین ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود بر حمایت از کادر درمانی تا پایان شیوع این بیماری منحوس تاکید کرد و مجدد از زحمات کادر درمانی و خدماتی بیمارستان امام حسین (ع) در خدمت رسانی به بیماران کرونایی تجلیل نمود.
در پایان این دیدار ریاست بیمارستان امام حسین (ع) با اهدا لوح سپاس از زحمات فرماندهی و کارکنان سپاه و بسیج شهرستان و همچنین معاونت بهداری و مسئول بسیج جامعه پزشکی و بسیج اصناف و بازاریان در حمایت از بیمارستان تقدیر نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها