مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع آوری نذورات در ۱۳۷پایگاه کمیته امداد زنجان همزمان با عیدقربان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از آمادگی ۱۳۷ پایگاه این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۰۸۷۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛هدایت صفری گفت: امسال ۱۳۷ پایگاه اعم از دفاتر کمیته امداد در سطح استان، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرها، آماده جمع‌آوری نذورات و وجوهات مردم به مناسبت عید سعید قربان برای توزیع بین نیازمندان هستند.

 

وی با بیان اینکه این نهاد همه ساله با فرا رسیدن عید سعید قربان، با همکاری مردم نوع‌دوست استان، نذورات جمع‌آوری شده را با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوارهای دارای بیماری صعب‌العلاج در همان روز عید بین نیازمندان توزیع می‌کند، گفت: همه دفاتر کمیته امداد استان در روز عید سعید قربان امسال که جمعه است، پذیرای مردم نیکوکار و خیر برای تحویل قربانی، هدایا و نذورات برای توزیع بین نیازمندان است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: نیکوکاران زنجانی در روز عید سعید قربان می‌توانند نذورات خود اعم از دام زنده و گوشت را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل دهند.

 

صفری تاکید کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین نیز می‌توانند نذورات قربانی خود را مستقیماً به حساب ایتام تحت حمایت واریز و یا به صورت نذری به آنان اهدا کنند.

 

وی با پیش‌بینی جمع‌آوری دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی نذورات قربانی در سال جاری گفت: سال گذشته بیش از ۲ میلیارد تومان نذورات عید قربان مردم نیکوکار استان توسط این نهاد بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی# ۰۲۴*۸۸۷۷*و نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا، شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی در عید سعید قربان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

 

ارسال نظرات