خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) خبر داد:

مسئول بسیج صدا و سیمای قم معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیح صدا و سیمای قم باحضور سردار شاه چراغی فرمانده سپاه استان، رحمتی مسئول بسیج صدا و سیمای کشور و حسینی نوده مدیر روابط عمومی سپاه قم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۶۰۸۸۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم؛ امروز در مراسمی با حضور سردار شاه چراغی فرمانده سپاه استان قم، رحمتی مسئول بسیج صداوسیمای کشور،لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم و حسینی نوده مدیر روابط عمومی سپاه استان قم، از فعالیت‌های هاشمیان مسئول سابق بسیج صداوسیمای قم تقدیر و حسین آقایی به عنوان مسئول جدید بسیج صدا و سیمای قم معرفی شد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم درباره‌ی استقلال بسیج صداوسیما گفت:در حال حاضر برنامه‌های مستقلی از بسیج روی آنتن هست که در گذشته چنین چیزی وجود نداشت.

وی به برخی از این برنامه‌ها اشاره کرد و افزود:مستندی به نام شهروز در دست کار است، همچنین سریال شهید زین الدین و مجموعه‌های مختلف مستند سازی و تله فیلم در دست اقدام است.

مدیر کل صدا و سیمای قم ادامه داد:آقازادگان واقعی امثال شهیدان صدر آبادی بودند که ۴ شهید و ۳ جانباز دادند و همه خانواده در جبهه حضور داشتند، نه فرزند مسئولی که کار اشتباهی انجام داده و با کلمه آقازاده به نظام آسیب وارد کرده است.

انتهای پیام/بیات
ارسال نظرات