فرماندار قائم شهر همراهی ملت و مسئولین در کمک‌های مومنانه ران شان از ارزشمداری، نوع دوستی و پایبندی به مبانی اسلام بیان کرد وگفت: با یاری یکدیگر حماسه دیگری را در تاریخ شهرستان قائم شهر رقم میزنیم.
کد خبر: ۹۲۶۰۹۲۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

یحیی یوسف پور ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج  در قائم شهر همراهی مردم و مسئولین در کمک مومنانه رانشان از ارزشمداری و پایبندی به مبانی اسلامی برشمرد و گفت : در راستای بیانات مقام معظم رهبری در موضوع کمک مومنانه ومواسات ،اقدامات خوبی در شهر ستان شکل گرفت و مردم خیّر،سمن ها،ادارات و گروه های جهادی شهرستان پای کار بودند ویقیناّاین کار بزرگ،برگ زرینی در تاریخ این شهر و سرزمین ما نقش بسته و ماندگار خواهد شد.

فرماندار قائم شهر همراهی ملت و مسئولین رانشان از ارزشمداری، نوع دوستی و پایبندی به مبانی اسلام بیان کرد و افزود :در مرحله دوم کمک مومنانه با موج دوم بیماری ویروس کرونا مواجه شدیم برخی از اقشار با مشکلات معیشتی مواجه شدند ودر این راستا با مدیریت امام جمعه محترم و همراهی عزیزان سپاهی،فرمانداری،ادارات و نهادهای شهرستان در قالب تصمیمات ستاد ملی استانی مبارزه با کرونا،اقدام حماسی دیگری را شاهد خواهیم بود.

یوسف پور در پایان خاطر نشان کرد : با همراهی و همدلی در کنار هم به یکدیگر کمک می کنیم و با یاری یکدیگر حماسه دیگری را در تاریخ شهرستان قائم شهر رقم میزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها