هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا با مدیرکل تبلیغات اسلامی دیدار کرد

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۶۰۹۷۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام «حسین دانشی» هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در منطقه لرستان با حجت الاسلام «مهدی قدرتی» رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام دانش ضمن عرض تبریک انتصاب مسئولیت حجت الاسلام قدرتی ریاست اداره تبلیغات استان لرستان با اشاره به نقش این نهاد مقدس در جامعه اظهار داشتند: سازمان تبلیغات یک نهاد مردمی ساز و تبلیغ دین است که با توجه به نقش مردم در تبیین و ترویج اسلام ناب محمدی می‌تواند مردم سالاری فرهنگی را در جامعه انقلابی ما محقق کند.

وی گفت: حضور نخبگان، فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی و نیز فرهنگیان مؤمن و انقلابی در کنار جامعه مبلغان طلاب، روحانیون، مداحان، مسئولان هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی، مؤسسات قرآنی، و انجمن‌های اسلامی سرمایه‌ای ارزشمند است که همه ما باید از این ظرفیت مهم نهایت استفاده را ببریم.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های آجا، به اعلام آمادگی و نیز همکاری ارتش در اجرای فرهنگی قرآنی و اهل بیت و همچنین سایر همکاری‌های متقابل تاکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، آمادگی این اداره را برای هر گونه فعالیت‌های فرهنگی نیز اعلام داشتند.

در این دیدار طرفین همچنین ضمن بررسی و تحلیل مسائل مختلف از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی و اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مهارت آموزی سربازان، تفاهم‌نامه‌های همکاری نیز در این خصوص امضا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار