مسول سازمان بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت کمیته امداد استان در طرح شهید رهنمون و خدمات رسانی به جامعه هدف خبرداد.
کد خبر: ۹۲۶۰۹۷۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ، نشست همکاری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره  استان با هدف مشارکت در اعزام تیم های شهید رهنمون برگزار شد.

سروان پاسدار سید علی ساداتی ابراز داشت: گروه جهادی شهید رهنمون در مناطق ثابتی که در استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف شده است در یک پروسه سه تا پنج ساله در زمینه غربالگری بیماری ها, ارتقای سطح تغذیه, بهداشت محیط, بهداشت دهان و دندان، روانشناسی و  ...  به خدمات رسانی می پردازد.

وی بیان کرد:  بسیج جامعه پزشکی در طرح شهید رهنمون با کمیته امداد در حوزه حمایت از مادران باردار مددجو با توزیع بسته های غذایی، توزیع غذای گرم به صورت دوره ای ،پیگیری درمان مددجویان ، کمک به مددجویان سرطانی و صعب العلاج و ... همکاری دارد.

در این نشست مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از عملکرد گروه جهادی شهید محمد حسینی گنجه ای را ارایه کرد و گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در طرح اطعام مومنانه به همت گروه جهادی و قرارگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  18 هزار و 700 پرس غذای گرم، 5 هزار بسته بهداشتی و 2700 بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد.

سروان ساداتی  افزود: در کنار این فعالیت ها اقداماتی همچون معرفی بیماران سرطانی، صعب العلاج و معسر به مراکز بالادستی و حضور و خدمات رسانی در مناطق عشایری نیز انجام شد .

وی گفت: در پایان این نشست نیز از رشید غفاری مسئول گروه جهادی و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اهدای لوح تقدیری که به امضای مرتضی  بختیاری رئیس کمیته امداد کشور رسیده بود تجلیل شد.

ساداتی ابراز داشت: همچنین از مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اهدای لوح تقدیری که به امضای مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور رسیده بود تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات