خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف نیاز به کار جهادی و انقلابی دارد

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: در شرایط فعلی شهرستان حوزه‌های مختلف نیاز به کار جهادی و انقلابی دارد.
کد خبر: ۹۲۶۰۹۷۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹

شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف نیاز به کار جهادی و انقلابی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت‌اله ولدی در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملایر که با حضور معاون جهاد کشاورزی استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط فعلی شهرستان حوزه‌های مختلف نیاز به کار جهادی و انقلابی دارد.

وی افزود: ساماندهی گلخانه‌ها، دامداری‌ها، طرح فراز باغ‌های انگور، قنات‌ها و طرح‌های آبرسانی کشاورزی از مسائلی است که باید امسال به صورت جهادی کار شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد: حوزه‌ کشاورزی در شهرستان ملایر به مانند مبل و منبت و صنعت نمونه و بی‌نظیر است و مدیران با توجه به این شرایط باید شبانه روزی تلاش کنند.

وی ادامه داد: تا پایان عمر دولت قریب به یک سال و اندی بیشتر نمانده است و باید در این فرصت باقیمانده با تمام توان تلاش کنیم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

ولدی ابراز داشت: ساماندهی گلخانه‌ها، دامداری‌ها و سرشاخه زنی گردوها اهمیت زیادی برای ما دارد و انتظار داریم جهاد کشاورزی نسبت به اتمام این پروژه‌ها تلاش مضاعف کند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهندس امیری، مهندس میرباقری به عنوان رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملایر منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات