دیدار نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کوهبنان با امام جمعه

فرمانده سپاه کوهبنان به اتفاق فرمانده انتظامی شهرستان ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان و جمعی از فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی با حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان دیدار کردند و انتصاب ایشان را به عنوان امام جمعه شهرستان تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۲۶۰۹۸۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛  در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری گفت:‌نماز جمعه یکی از برکات ارزشمند و ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی است لذا سعی ما این هست که جایگاه نماز جمعه را حفظ کنیم. 

وی تاکید کرد: در تمامی امورات زندگی بایستی رضایت خدا و مردم را در نظر بگیریم و بر اساس منویات مقام‌معظم رهبری (مد ظله العالی ) گام برداریم چرا که مردم ولی نعمت و صاحب اصلی انقلاب هستند. 

امام جمعه کوهبنان افزود: هدف همه ما سربازی نظام و تبعیت از فرمان ولایت و رهبری است تا توطئه ها و دسیسه های دشمنان را نقش بر آب سازیم.

وی بیان داشت: همکاری نیروهای نظامی و انتظامی با ستاد و دفتر نماز جمعه امری ضروری است در حالی که از اعضای اصلی ستاد نماز جمعه فرماندهان نظامی و انتظامی هستند. 

.........................................................................

در ادامه این نشست صمدالله ترابی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی بعنوان سربازان انقلاب و ولایت همواره در کنار امام جمعه شهرستان و در خدمتگزاری به سنگر نماز جمعه آمادگی دارند.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید با وحدت و همدلی در راستای حل و فصل مشکلات جامعه خصوصا جامعه کارگری شهرستان کوهبنان گام برداریم.

فرمانده انتظامی شهرستان از امام جمعه کوهبنان درخواست نمود: با استفاده از وجود تمام ظرفیت ها و همکاری با نماینده مردم شهرستان های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی در راستای حل و فصل مشکلات موجود تلاش کنند . 

................................................................

در ادامه حجت الاسلام  ابوطالب هنرهوده با استناد به آیات نورانی قران کریم گفت: در اهمیت نماز جمعه همین بس که خداوند سوره جمعه را نازل کرده و همگان‌را برای شرکت در این فریضه مهم ترغیب نموده است.

وی ابراز داشت: تاکید شده در زمان بیان خطبه های نماز جمعه مغازه ها و کسب و کارها تعطیل شوند تا اجتماعی پرشکوه و معنوی تشکیل شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان خاطر نشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری و علما بر حضور همگان خصوصا مسئولین در نماز جمعه هست که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

......................................................................

در ادامه روح الله ابراهیمی گفت: مجموعه سپاه و بسیج با قدرت تمام در خدمت ستاد نماز جمعه و جایگاه این نهاد مقدس هستند. 

وی ابراز داشت: تارپود لباس سبز پاسداری قطره قطره خون شهیدان هست لذا ما خود را جان فدایی مقام معظم رهبری و نظام اسلامی می دانیم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: در پیش برد برنامه های بسیج آماده همکاری هستیم و در خصوص مکتب حاج قاسم باید ایده ها و دیدگاه های ایشان را کاربردی کنیم چون افکار ایشان کاربردی ترین فکرها هست.

ارسال نظرات