خبرهای داغ:
در راستای سال جهش تولید و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این راستا، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و مسئول بسیج سازندگی و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا با مدیریت بازاریابی و فروش شرکت سیمان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۶۱۰۰۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای سال جهش تولید و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این راستا، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و مسئول بسیج سازندگی و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا با مدیریت بازاریابی و فروش شرکت سیمان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست در خصوص همکاری و همیاری فی ما بین سپاه و بسیج با شرکت سیمان شاهرود در حوزه فروش، صادرات و ... بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در این دیدار با تاکید بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای حمایت از تولید و جهش تولید بر توجه به این مهم و حمایت از تولیدات داخلی تصریح کرد و بر همکاری در این راستا با تولیدکنندگان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.
حسین شاهکویی مدیریت بازاریابی و فروش شرکت سیمان شاهرود و فرمانده پایگاه بسیج امام باقر (ع) در الن دلدار با تقدیر از توجه سپاه و بسیج به تولید ملی و حرکت در تحقق این مهم با بیان برنامه‌های شرکت سیمان در امر بازاریابی و فروش بر استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج در این راستا تاکید و از کمک سپاه در این راستا استقبال کرد.
در پایان این دیدار فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه از شرکت سیمان بازدید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها