ادامه کار جهادی در سیستان و بلوچستان:

تولید روزانه 50ماسک در دانشگاه آزاد زاهدان

مسئول کارگاه تولید ماسک بسیج دانشگاه آزاد واحد شهرستان زاهدان گفت: کارگاه تولید ماسک دانشگاه آزاد واحد زاهدان با هدف کمک رسانی به کادر پزشکی و مردم زاهدان روزانه بیش از 50 ماسک تولید و توزیع می کند.
کد خبر: ۹۲۶۱۰۶۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴

حسن جهانتیغ، مسئول کارگاه تولید ماسک دانشگاه آزاد واحد زاهدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان با اشاره به این مطلب که از اسفندماه سال گذشته تا کنون کشور و استان درگیر ویروس منحوسی شده که برای مهار آن و آرامش بخشیدن به مردم سطح استان کارمندان این دانشگاه پای کار آمده اند، گفت: کارمندان  با همت و همدلی در برابر این ویروس منحوس ایستاده اند و تا  ریشه کنی کامل این بیماری با تمام توان حضور فعالی خواهند داشت.
 
وی با تاکید بر تداوم شیوع کرونا و اوج گیری مجدد این بیماری در کشور و شهرستان زاهدان، کارمندان دانشگاه آزاد در کنار تعدادی از دانشجویان  این دانشگاه برای همراهی و یاری مردم در این دوران سخت به میدان آمدند و با راه اندازی کارگاه تولید ماسک سعی کردند تا هم مشکل کمبود ماسک را رفع کنند و هم مانع تشکیل بازار سیاه در این حوزه شوند.

جهانتیغ بیان کرد: این کارگاه تولید ماسک با هدف کمک رسانی به کادر پزشکی و مردم زاهدان در این دوران شیوع بیماری کرونا راه اندازی شده و 6 نفر از کارکنان و دانشجویان روزانه بیش از50 ماسک تولید می‌کنند و در اختیار مردم شهرستان زاهدان قرار می‌دهند.

مسئول کارگاه تولید ماسک دانشگاه آزاد زاهدان خاطرنشان کرد:کارمندان و دانشجویان این دانشگاه از 3 ماه گذشته کار را آغاز کرده اند که تاکنون توانسته اند بیش از 800 عدد ماسک را تولید و بین مردم توزیع کنند.


این مسئول  تاکید کرد: کارکنان دانشگاه آزاد تا پایان کرونا همانند همیشه و در زمان سختی‌ها در کنار مردم می‌مانند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار