امام جمعه شهرستان صالح آباد در دیدار با فرماندار:

هیچ اختلافی با فرماندار صالح آباد نداریم

امام جمعه شهرستان صالح آباد تاکید کرد: هیچ اختلافی با فرماندار صالح آباد نداریم و تعامل دو سویه و قوی با فرمانداری برقرار است.
کد خبر: ۹۲۶۱۰۸۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امام جمعه صالح آباد در دیدار فرماندار و مسئولان شهرستان صالح آباد که به مناسبت هفته نماز جمعه در صالح آباد برگزار شد افزود: القائاتی در فضای مجازی شده مبنی بر اینکه بین امام جمعه و فرماندار شهرستان صالح آباد اختلافاتی وجود دارد در حالی که بین ما هیچ گونه اختلافی نیست و ما همیشه پشتیبان فرمانداری بوده ایم و تعامل دو سویه‌ای نیز میان ما و فرماندار وجود دارد.

حجت الاسلام «محمد ساجدیان» اظهار کرد: ستاد نماز جمعه یک نهاد تعاملی و مردمی است و در این نهاد صدای مردم به گوش مسئولان و خدمات مسئولان به گوش مردم رسانده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نماز جمعه متعلق به یک حزب و گروه خاصی نیست بلکه نهادی مردم پایه و متعلق به همه مردم است و همه می‌توانند به آنجا مراجعه کنند و مشکلات خود را بازگو و پیگیری کنند.

فرماندار شهرستان صالح آباد هم در این دیدار گفت: شهرستان محروم و مرزی صالح آباد از گذشته تاکنون دارای کمبود‌های زیادی بوده و بعضی از خدمات هم به اینجا ارائه نشده است و ما نمی‌توانیم تمام مشکلات را به یک باره حل کنیم.

«ولی قلیچی» افزود: در حوزه‌های برق رسانی، گازرسانی و بهداشت و درمان اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده و در حال انجام است و باید مشکلات شهرستان را اولویت بندی کرد و ما بر اساس اولویت‌های مشکلات حوزه راه، آب و توجه به معادن شهرستان و حوزه اشتغال اقدام می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها